HOUSE CALL
Nizozemska je kinematografija bila prilična rijetkost na policama domaćih videoteka, iako su u njoj iznikli umjetnici kao Verhoeven, Hauer ili Rene Soutendijk koji će naknadno napraviti značajne karijere u Hollywoodu. Ovdje po prvi put imamo priliku vidjeti Renee Soutendijk u filmu snimljenom u njenoj rodnoj zemlji.
KUĆNI POSJET je konvencionalni "whodunnit" triler, koji započinje kada liječnica (Soutendijk) koja živi zajedno sa sinom bude svjedokom okrutnog ubojstva susjede. Za privlačnog susjeda (Loew) s kojim se upustila u vezu se kasnije ispostavi da je glavni sumnjivac.
Loša kopija filma - očajan zvuk i tamne boje - sama po sebi bi ovom djelu dala neprolaznu ocjenu. Ali, isto tako valja istaći očajnu sinhronizaciju, koja ovaj film na trenutke čini negledljivim. No, ono što najviše iritira jest to da film po svemu - čak i po pojedinim scenama - ne krije da je bez pardona pokrao jedan drugi triler, inače najpotcjenjeniji film desetljeća, Noyceov SLIVER. Problem je ovdje, kao i u mnogim drugim varijacijama na sličnu temu, u tome što se Renee Soutendijk ne može mjeriti sa Sharon Stone, a isto tako i režiser Verbong sa Noyceom. Scenarij je očajno napisan, a radnja potpuno predvidljiva. Ukratko, najkraća preporuka: zaboraviti.
(c)1995 Dragan Antulov
Baza podataka, programiranje i HTML konverzija su Copyright (c)1999,2002 Krešimir Kos