POSSESSED BY THE NIGHT
Svi koji mrze Sharon Stone su se pitali što bi bilo od te glumice da je kojim slučajem nisu ubacili u casting SIROVIH STRASTI. Odgovor na to pitanje bi vjerojatno dala karijera Shannon Tweed, jedne od najpopularnijih Playboyevih ljepotica (čije se slike, ako se ne varam, mogu pronaći po BBS-ovima). Naime, Shannon Tweed je, u nemogućnosti da se dočepa A-produkcije, postala ako ne kraljica, ono sasvim sigurno zaštitni znak "erotskog trilera", žanra koji dominira među manje talentiranim filmašima B-produkcije. Slično kao i u slučaju Ginger Lynn, njezine kolegice koja je slavu prije toga bila stekla u porno-svijetu, njenu je reputaciju iskoristio Fred Olen Ray, tip s ambivalentnom reputacijom "najboljeg režisera loših filmova" čije su HOLIVUDSKE KURVE I MOTORNA PILA stekle već kult-status. Recept je, dakle, uobičajen: ševa, šora i šega smiksani u amorfni scenarij kojem Olen Ray treba nekako udahnuti dušu. No, ovdje je zagrizao više nego što može progutati: zaplet je kompliciran - klasična horor-priča o piscu opsjednutom zlom iz tegle s octom se miješa sa pričom o utjerivaču dugova koji nastoji postati pošten - tako da ni pouzdani glumci kao Henry Silva ne udahnjuju život ovoj lešini od filma. Ako se nekome ovo i svidi, svidjet će se zbog Shannon Tweed koja ne krije svoje draži, ali i Sandahl Bergman kojoj četrnaest godina nakon debija u CONANU nisu ostavile baš previše traga. Svima ostalima ne preporučam da pogledaju više od foršpana.
(c)1995 Dragan Antulov
Baza podataka, programiranje i HTML konverzija su Copyright (c)1999,2002 Krešimir Kos