THE DISAPPEARANCE OF NORA
Na početku ovaj TV-film sumnjivog (britanskog?) podrijetla ozbiljno podsjeća na početak kult-filma SIESTA. Lijepa žena (Hamel) se budi izubijana u pustinji, a na sebi nema ništa osim crvene haljine. Ne sjeća se ničega, ali je instinkt vodi u Reno, gdje će joj šef osiguranja jedne kockarnice (Farina) pomoći da se prisjeti svog identiteta i vrati obitelji. Ali, strašna tajna uzroka njene amnezije je i dalje progoni.
Razlog zbog čega ozbiljno sumnjam da iza ovog filma stoje Britanci jest u tome što se autor Chopra striktno drži standarda američke TV-produkcije: nema nasilja, seksa niti prostačkog rječnika. Ako se zanemari taj notorni ne-realizam, moram priznati kako je NORIN NESTANAK sasvim pristojan trilerčić, kojeg daleko više od suspensea spašavaju glumci. Veronica Hamel (koju upravo gledamo kao odvjetnicu Joyce Davenport u trakavici HILL STREET BLUES) pokazuje kako se može u potpunosti mjeriti sa svojim mlađima, ali manje talentiranim kolegicama. Stephen Collins (najpoznatiji kao nesretno zaljubljeni poručnik u prvom filmu o Zvjezdanim stazama) je, pak, sjajan u dosta složenoj ulozi. Farina je, dakako, kao tvrd momak dobra srca neodoljiv. Ali, i režija je također na visini, pa se NORIN NESTANAK može preporučiti kao solidna 90-minutna razbibriga čiji je kvalitet bolji od konfekcijskog.
(c)1995 Dragan Antulov
Baza podataka, programiranje i HTML konverzija su Copyright (c)1999,2002 Krešimir Kos