[ Recenzije ] [ Pretraživanje ]         Filmske stranice         [ http://film.purger.com ]

ZAPLET

ENTANGLED

Dovitljivi distributeri na video-kazetama s filmom nas opskrbe velikom količinom primamljivih foršpana tako da nam često znaju zamagliti zdrav razum i natjerati nas da slijedeći put u videoteci uzmemo kazetu s filmom kojeg ne bismo dotakli ni za živu glavu. Tako je i s filmom "Zaplet" Maxa Fischera, koji je, sudeći po foršpanu još jedan u nizu erotskih trilera. No, on je sve samo ne to.

Glavni junak filma je David Mirkine (Judd Nelson, mladi glumac koji u posljednje vrijeme uglavnom glumi luzere i neuravnotežene tipove), američki (?) pisac u Parizu koji ima kreativnu krizu. Iz nje ga vadi romansa s predivnim foto-modelom Anabelle (Laurence Treill, koja zbilja izgleda božanstveno, ali na žalost, sumnjam da ćemo je češće vidjeti kao glumicu), ali sreća kratko potraje: Anabellino motanje po krugovima jet-seta, u kojima se nalazi i bogataš David Garavan (Pierce Brosnan) ga dovodi do bolesne ljubomore i započinje slijed okrutnih događaja koji će završiti umorstvom...

Mada scenarij ispunjava sve uvjete da se ovaj film nazove trilerom, on to nije. Tempo radnje i nedostatak bilo kakvog suspensea nas navodi na zaključak kako je riječ o drami, i to ne običnoj drami. Mislim da bi odrednica "TV-drama" nekako najbolje odgovarala istini. Način režije odaje nesumnjivi evropski stil, ali i dosta jeftinu produkciju, primjereniju nekoj opskurnoj TV-stanici kao, Bože mi prosti, HRT, nego nekom ozbiljnom holivudskom studiju. Mada na početku film izgleda zanimljiv, do kraja taj dojam potpuno poništavaju nelogičnosti i nikakva dramaturgija.

Ukratko, film za gubljenje vremena.

  • ocjena: (fali)

    (c)1994 Dragan Antulov


    NAPOMENA: Ovaj dokument namijenjen je isključivo za osobnu upotrebu.
    Za svako drugo korištenje i re-distribuciju u elektronskom, pisanom ili bilo kojem druogm obliku,
    uključujući i WWW-stranice, potrebna je izričita PISANA dozvola autora.

    Baza podataka, programiranje i HTML konverzija su Copyright (c)1999,2002 Krešimir Kos