UBOJITA PROSLOST

BLIND TERROR

Nakon sto joj je u prometnoj nesreci poginuo suprug, dizajnerica Susan Brice (Kinski) nastoji tugu zatomiti radom. Dvije godine kasnije ce upoznati zgodnog Kevina Massea (Bick) koji ce je oboriti s nogu. Iako ga nije uspjela dobro ni upoznati, Susan se za njega brzo uda. No nakon udaje zivot ce joj se poceti pretvarati u pakao - odjednom pocinje primati prijetece telefonske pozive, vandaliziraju joj automobil, a na kraju i sama postaje metom fizickih napada. Pocinitelj tih zlocina je Kevinova bivsa djevojka, koja se nikako ne moze pomiriti s time da je Susan preotela njenu jedinu ljubav. No, kada Susan angazira privatnog detektiva, ceka je vise nego neobicno otkrice.

Nastassju Kinski, koja je krajem 70-tih i pocetkom 80-tih bila jedna od najseksepilnijih filmskih zvijezda, nije se bas mogla pohvaliti bog-zna-kakvom karijerom u posljednjih dvadesetak godina. A kako stvari stoje, tesko da ce i u bliskoj buducnosti uspjeti da se ponovno popne na holivudski Olimp, barem ako je suditi prema UBOJITOJ PROSLOSTI. Ovaj konfekcijski TV-trilercic doduse dobro iskoristava glumacki talent (i jos uvijek dobro ocuvan fizicki izgled) Nastassje Kinski, ali to su manje-vise njegove jedine vrline. Scenarij Douglasa Soesbea je prepun kliseja i svaki malo iskusniji gledatelj ce pogoditi rasplet vec negdje na pocetku filma. I rezija Gilesa Walkera nije na visini, tako da nista u filmu ne krije nizak budzet i njegovu konfekcijsku prirodu. Neki od sporednih glumaca malo popravljaju dojam, ali je UBOJITA PROSLOST ipak nista drugo nego rutinerski sastavljen TV-proizvod koji ce nakon jednokratne konzumacije potonuti u zasluzeni zaborav.