DIJAMANTI PRIJEVARE

STYX

Nakon sto je za dlaku izbjegao smrt u neuspjelom pokusaju pljacke banke, Nelson Reedy (Weller) se odlucio ostaviti se kriminala i zaradjivati za zivot kao vlasnik bara. Godinu i pol dana kasnije skromni ugostiteljski prihodi su sasvim dovoljni za Nelsonove potrebe, ali ne i za to da bi se njegov brat Mike (MacFadyen) izvukao iz nevolje u koju ga je uvukla ovisnost o kocki. Jedinu priliku da se na brzinu skupi nuzni iznos donosi odvjetnik Charles Paisley (Harrison), kojemu je bankrotirani draguljar Cortlant (Fridjohn) povjerio da njegove dragulje proda na drazbi. S obzirom da im je Paisley odao detalje o skladistu gdje se nalaze dragulji, posao se cini rutinskim, no Nelson postane sumnjicav cim se ispostavi da je dio njegovog tima Art Lurie (Brown), tip koji je sudjelovao u kobnoj pljacki prije godinu i pol dana.

DIJAMANTI PRIJEVARE ce mnoge filmske nostalgicare 80-tih natjerati da s tugom ustanove kako su negdasnje holivudske prvoligaske uzdanice - Peter Weller (ROBOCOP) i Bryan Brown (F/X - UBOJSTVO TRIKOM) - prisiljeni novac zaradjivati glumeci u B-akcijadama daleko ispod njihove razine. Tome pridonosi i cinjenica da se Weller i Brown ne cine previse zainteresiranima za ovaj posao, za razliku od Angusa MacFadyena koji je dosta ulozio u portret ovisnika o kocki. No, MacFadyenov trud je uzaludan, ne toliko zbog niskog budzeta (prilicno neobicnog za projekt koji bi trebao Juznu Afriku predstaviti kao potencijalnu alternativu Hollywoodu), koliko rutinerskog scenarija Georgea Ferrisa i nezainteresirane rezije Alexa Wrighta. Doduse, par scena je relativno dobro uradjeno, a depresivni ugodjaj ce mnoge podsjetiti na Hustonov klasik DZUNGLA NA ASFALTU. Na zalost, sve ce upropastiti predvidljiva zavrsnica, tako da se ovaj neuspjeli "bekac" moze preporuciti samo najfanaticnijim poklonicima lika i djela negdasnjeg Robocopa.