STRAVICNE LEGENDE 2

URBAN LEGENDS 2: FINAL CUT

Mlada Amy Mayfield (Morrison) je studentica filmske rezije na sveucilistu Alpine koja se, poput vecine svojih kolega, natjece za prestiznu Hitchcockovu nagradu koja bi joj nakon diplome otvorila vrata Hollywooda. Iako ima daleko vece sklonosti prema dokumentarcima, za svoj projekt je odabrala igrani film iz zanra horora, a kao glavni motiv radnje su urbane legende - mitski dogadjaji koji su navodno zbili u svakodnevnici, a koji bi u filmu trebali posluziti kao nacin likvidacije likova. Ubrzo nakon sto zapocne snimanje, clanovi Amyne ekipe pocinju nestajati, odnosno ginuti u sumnjivim okolnostima. Amy ce s vremenom shvatiti kako su urbane legende posluzile kao inspiracija okrutnom serijskom ubojici. Kada se to dogodi, i Amyn zivot je ugrozen, a pomoc ce joj pruziti jedino mladi Trevor Stark (Davis) ciji je brat i Amyn kolega takodjer stradao u tajanstvenim okolnostima.

STRAVICNE LEGENDE 2 su jedan od onih rijetkih nastavaka koji se mogu pohvaliti da su bolji ili barem istog kvaliteta kao originalni filmovi. No, to bas i nije neko dostignuce, s obzirom na to da tinejdzerski horor STRAVICNE LEGENDE - jos jedan pokusaj da se na brzinu eksploatira renesansa zanra potaknuta VRISKOM - nije bilo nesto s cime bi se njegovi tvorci trebali posebno ponositi. Dugogodisnji pisac filmske glazbe John Ottman se takodjer ne treba previse ponositi svojim rezijskim debijem. STRAVICNE LEGENDE 2, doduse, imaju nekoliko napetih i zanimljivih scena, a mlada i simpaticna Jennifer Morrison (ciji je najvaznji nastup dosada glumljenje duha u ODJEKU SMRTI) se dobro nosi s prilicno nezahvalnom ulogom, slicno kao i njene mlade kolege koji svi odreda glumataju stereotipne likove cija je sudbina unaprijed predodredjena i maksimalno predvidljiva. Razlog za sve je u krajnje neproduhovljenom scenariju Boardmana i Derriksona koji cine kardinalnu gresku i ovaj eskploatacijski materijal shvacaju previse ozbiljno, lisavajuci ga spasonosnog humora. Efektna, iako predvidljiva, zavrsnica, spasava dojam, ali ne dovoljno da bi STRAVICNE LEGENDE 2 dobile ista vise od prolazne ocjene.