GRAD SRECE

LUCKYTOWN BLUES

Lidda Doyles (Dunst) je upravo navrsila osamnaest godina te odlucuje napustiti kucu kako bi pronasla svog oca Charlieja (Caan) koji je stvorio reputaciju kockarske legende u Las Vegasu. Na putu joj se pridruzuje mladi i zgodni Colonel (Kartheiser), koji takodjer sanjari o tome da postane veliki kockar. U medjuvremenu Charlie ni ne sanja da ga vlastita kci trazi, jer ima druge, mnogo vaznije brige koje proizlaze iz njegovog visegodisnjeg sukoba s Tonyjem de Carlom (Miano), okrutnim i nasilnim vlasnikom lokalnog strip-kluba koji mu je preoteo djevojku. Kada Lidda i Colonel dodju u Las Vegas njihova potraga ce pokrenuti niz dogadjaja koji ce zavrsiti krvoprolicem.

Mlada Kirsten Dunst se vecini gledatelja urezala u sjecanje jos kao dijete zahvaljujuci svojoj ulozi u INTERVJUU S VAMPIROM, te je mnogi drze jednom od najozbiljnijih i najuglednijih holivudskih glumica. Ali tesko da ce takav dojam zadrzati nakon gledanja ovog ostvarenja, ciji budzet i scenarij izgledaju primjereniji kasnonocnom programu njemackih satelitskih TV-stanica. Dunst je vjerojatno mislila da glumi u nekoj "cool" nezavisnoj crnoj komediji nalik na PAKLENI SUND, ali je rezultat ipak hrpa kliseja, predvidljivih i neuvjerljivih situacija, a prisutsvo negdasnje glumacke legende kao sto je James Caan samo ostavlja gorak okus u ustima. Ni on, ni nitko drugi, ukljucujuci mladjahnog Kartheisera ne trsi se previse ispred kamera, uz casni izuzetak epizodista Luisa Guzmana (CARLITOV NACIN, KRALJ PORNICA) ciji lik traumatiziranog profesionalnog ubojice nece previse popraviti opci dojam. Dunst je mozda mogla film uciniti prijatnijim za gledanje da se, poput svoje kolegice Jennifer Gareis skinula pred kamerama, ali joj je vjerojatno u posljednji trenutak sinulo da za tako drastican potez nesto ipak postoje primjerenije prilike od ove konfekcije koju potencijalni gledatelji trebaju zaobici u sirokom luku.