GUINEVERE

21-godisnja Harper Sloane (Polley) je kci dvoje bogatih i uspjesnih odvjetnika iz San Francisca te se od nje ocekuje da nastavi roditeljskim stopama te se upise na pravni fakultet u Harvardu. No, Harper ne osjeca nikakvu sklonost prema toj profesiji te samo ceka priliku da zapocne sama kreirati vlastiti zivot. Ta prilika dolazi u obliku Connieja Fitzpatricka (Rea), simpaticnog sredovjecnog fotografa kojeg je upoznala na vjencanju svoje sestre Susan (Procter). Impresioniran djevojcinim buntovnistvom, boemski fotograf joj se nudi kao svojevrsni mentor koji bi trebao razotkriti njene umjetnicki potencijal. Harper se seli u njegov stan i s vremenom njena opcinjenost Conniejevim talentom prerasta u iskrenu ljubav. No, idila u kojoj je Harper ucenica, muza i "Guinevere" svojem dvaput starijem ljubavniku ne traje zauvijek - Harper otkriva Conniejevu sve vecu sklonost boci, a otkrice da je umjetnica Billie (Gershon) kao i niz drugih djevojaka takodjer bila "Guinevere" ce je natjerati da prekine vezu.

GUINEVERE, hvaljeni debitantski rad Audrey Wells, scenaristice romanticne komedije ISTINA O MACKAMA I PSIMA, paznju javnosti je privukao time sto je nastao u doba kada se sve vise govori o sklonosti holivudskih scenarista da u velikim projektima protagoniste od pet, sest i pa i sedam "banki" trpaju u romanticne veze s zenama koje bi im mogle biti kceri i unuke. Wellsova je kriticare odusevila time sto je tom fenomenu prisla iz zenske perspektive, bez nepotrebnog uljepsavanja niti moraliziranja, nastojeci sa sto vise realizma i uvjerljivosti pokazati kako te veze nastaju i funkcioniraju u stvarnom zivotu. Ipak, najveci je posao tu obavila mlada ali prilicno talentirana kanadska glumica Sarah Polley (DIVLJA NOC), koja je pokazala nevjerojatnu hrabrost u izboru ove nezahvalne i slozene uloge. Njene scene sa Stephenom Reom su prilicno uvjerljive i lisene uobicajene holivudske "ljige". I sporedni glumci su dobri, pogotovo Deborah Smart u ulozi Harperine majke koja ce Rein lik "satrati" u nezaboravnoj sceni njihovog susreta. Na zalost, Wellsova je film pred kraj malo usporila i pokvarila skretanjem u vode nepotrebnog sentimentalizma. Ipak, zbog Polleyinog talenta i neobicne zrelosti s kojom se tretira ova tema, GUINEVERE predstavlja jedno od najugodnijih iznenadjenja nase video-ponude.