[ Recenzije ] [ Pretraživanje ]         Filmske stranice         [ http://film.purger.com ]

NA RUBU STVARNOSTI

PASSION OF MIND

Marie (Moore) je obudovljela knjizevna recenzentica koja sa svoje dvoje djece zivi na zivopisnom seoskom imanju u Provencei te svake noci kada odlazi u krevet pocinje sanjati jedan te isti san u kojem je Marty, uspjesna i radoholizmu sklona poslovna zena iz New Yorka. Taj san se uvijek prekida na isti nacin - Marty odlazi spavati i odmah se probudi kao Marie. To sto se i Marie i Marty sjecaju svih dogadjaja iz sna i jave s vremenom izazove krizu identiteta, a dilemu koji je od ta dva zivota pravi, a koji opsjena ne mogu rijesiti ni posjeti psihijatrima u obje egzistencije. Marie/Marty se jos kako-tako uspjeva izdrzati dvostruki zivot sve dok trenutka kada u obje inkarnacije ne upozna privlacne muskarce - Marie postaje metom udvaranja sarmantnog spisatelja Williama (Skarsgard), a Martyno srce osvaja skromni i samozatajni racunovodja Aaron (Fichtner). Paralelna romansa s dva muskarca ce s vremenom ne samo kod njih dvojice izazvati ljubomoru, nego ce se i granice izmedju Martyna i Mariena svijeta poceti brisati i tako dodatno ugrozavati Marienu/Martynu dusevnu stabilnost.

Autor ovih redaka nije nikada previse volio Demi Mooreu te mu nije posebno zao sto nekoc najbolje placena holivudska glumica (12 milijuna US$ za STRIPTEASE) sada mora zaradjivati za zivot u ocigledno drugoligaskim projektima, kao sto je ovaj relativno niskobudzetni holivudski prvijenac francuskog rezisera Alaina Berlinera (VIE EN ROSE). Sudeci po komercijalnom krahu NA RUBU STVARNOSTI, Demi Moore ce jos dugo vremena morati cekati prije nego sto se vrati u prvu ligu, ali ovaj put se mora priznati da neuspjeh ovog filma nije njena krivica. Odgovornim bi se prije svega trebalo nazvati Rona Bassa, jednog od najprecijenjenijih holivudskih scenarista (KISNI COVJEK), koji je nekako uspio prilicno intrigantnu i zanimljivu temu (priroda ljudske percepcije i osjecaja identiteta) svesti na bljutavi i ultrabanalni ljubic kojeg dobijamo u dva jednako prozaicna i neuvjerljiva pakovanja. Sam rasplet je maksimalno predvidljiv, a prije njega ce i najstrpljivije gledatelje na zijevanje tjerati neproduhovljeni dijalozi i ultraklisejizirane situacije. Demi Moore obavlja solidan posao u za nju atipicnoj i izazovnoj dvostrukoj ulozi, ali je najprijatnije iznenadjenje vjecni epizodist William Fichtner (OLUJA SVIH OLUJA) kao romanticni junak. Ipak, ocita nezainteresiranost Alaina Berlinera da udahne i mali dasak zivota u Bassovu scenaristicku kasu je razlog zbog kojeg bi gledatelji ovaj film trebali zaobici u sirokom luku.

  • ocjena: los (-)

    (c)2001 Dragan Antulov


    NAPOMENA: Ovaj dokument namijenjen je isključivo za osobnu upotrebu.
    Za svako drugo korištenje i re-distribuciju u elektronskom, pisanom ili bilo kojem druogm obliku,
    uključujući i WWW-stranice, potrebna je izričita PISANA dozvola autora.

    Baza podataka, programiranje i HTML konverzija su Copyright (c)1999,2002 Krešimir Kos