LIJEPI JOE

BEATIFUL JOE

Joe (Conolly) je irski cvjecar u New Yorku kojemu je sreca potpuno okrenula ledja. Takav je barem dojam kakav Joe stjece nakon sto je u isti dan saznao da ga zena vara i da je obolio od tumora na mozgu. Osjecajuci da nema vise sto izgubiti, te da mu treba barem nesto uzbudjenja u ono malo zivota sto mu je preostalo, odlazi na trkaliste te svu svoju ustedjevinu ulaze na konjske utrke. Njegov iznenadni dobitak privlaci paznju Hush (Stone), privlacne zene koja je ovisna o kocki i uvjerena da ce joj Joeov novac pomoci da otplati dugove lokalnom zelenasu Georgeu zvanom "Geek" (Holm). No, Joe bas i nije takva naivcina, a i stjecaj okolnosti ne ide na ruku njenom planu, te je Hush prisiljena pobjeci iz New Yorka zajedno sa dvoje male djece. Srecom, Joe se sazalio na nju i odlucio da im pomogne te svo cetvoro idu u Las Vegas, ne znajuci da su im za vratom "Geekove" gorile.

Prije pet godina izgledalo je nezamislivo da bi jedan film u kojem glavnu zensku ulogu tumaci Sharon Stone mogao propustiti hrvatsku kino-distribuciju, ali zvijezda SIROVIH STRASTI je posljednjih godina napravila toliko promasaja u izboru uloga, pa su i domaci distributeri odlucili ici na sigurno te njen najnoviji projekt distribuirati kroz komercijalno manje riskantni medij videa i DVD-a. Moze se reci da je oprez distributera bio itekako opravdan, jer ova niskobudzetna komedijica Stephena Metcalfea u mnogo cemu predstavlja eksperiment koji nije dao dobre rezultate. I dok popularni skotski komicar Billy Connolly (GDJA BROWN) predstavlja pravo osvjezenje u za njega rijetkoj glavnoj ulozi, dotle je vise nego vidljiv nedostatak bilo kakve suvisle glumacke interakcije sa Sharon Stone, koja se, sa svoje strane previse trudi ne bi li lik ovisnice o kocki ucinila sto drukcijim od hladne, manipulativne kucke u SIROVIM STRASTIMA. Da stvar bude gora, Metcalfeov prilicno hrabri pokusaj da svoju komediju zacini prilicno oporim socijalnim i psiholoskim elementima blizim ultradepresivnim dramama Abela Ferrare potpuno je devalviran ne samo klisejiziranim likovima i situacijama, nego i jednom najljigavijih i najneuvjerljivijih deus ex machina zavrsnica. Simpaticni Connolly te mlada i talentirana Jurnee Smollett u ulozi Hushine kceri koliko toliko drze film na povrsini, ali ne dovoljno da bi zasluzio ista vise od prolazne ocjene.

(Posebna napomena: Nakon ZAJAHATI S VRAGOM, i LIJEPI JOE je jos jedan primjer kako su DVD-distributeri odlucili obnoviti zajednicko trziste bivse Jugoslavije. Osim srpskih i hrvatskih, gledatelji imaju mogucnost da film gledaju i s makedonskim titlovima. Sto se samog filma tice, on je u 1:85 formatu, a dodatnih sadrzaja, osim obveznog forspana, nema.)