TROJE ZA TANGO

THREE TO TANGO

Oscar Novak (Perry) je mladi cikaski arhitekt koji se zajedno sa svojim partnerom Peterom Steinbergom (Platt) natjece za vrijedan gradevinski projekt. S obzirom da je Novakov poslovni partner homoseksualac, cikaski gradevinski tajkun i nositelj cijelog posla Charles Newman (MacDermott) je uvjeren kako i Novak ima iste sklonosti, te nastoji to iskoristiti za jedan privatni poslic. Naime, Newman, iako je ozenjen, vec duze vremena ima vanbracnu vezu s umjetnicom Amy Post (Campbell), ali se s njome u posljednje vrijeme ne moze cesto sastajati, sto ga je, s druge strane ucinilo ljubomornim na Amynog prijatelja - ragbijasku zvijezdu Kevina Cartwrighta (Cozart). Stoga Newman odlucuje angazirati Novaka za to da se sprijatelji s Amy te je tako spijunira, uvjeren kako Novak, kao homoseksualac, nece podleci njenim drazima. Novak je, s druge strane, spreman na sve ne bi li dobio projekt te pristaje na tu nemoralnu ponudu. No, kada sretne Amy, ubrzo ce shvatiti kako se u nju na smrt zaljubio.

Za Damona Santostefana se ne moze reci kako nije ucinio sve ne bi li od uglednog americkog kriticara Rogera Eberta dobio povoljnu ocjenu - radnju filma je smjestio u Chicago, a za glavnu heroinu je odabrao Neve Campbell, koja je vec duze vremena Ebertova tiha patnja. Na njegovu zalost, Ebert je upravo taj trenutak odabrao da pokaze kako nije poslusni crv holivudskog establishmenta, te je ovom filmu odvalio negativnu ocjenu, a to se poslije manifestiralo i na razocaravajucem ucinku na kino-blagajnama. Nasi gledatelji ce se vjerojatno sloziti s Ebertom, kao i s americkom publikom, jer je TRI ZA TANGO nista drugo nego jos jedan primjer holivudske "ljige" u svom najgorem izdanju - "romanticna komedija" koja se svodi na jednu jedinu "high concept" ideju (heteroseksualac prisiljen da izigrava homoseksualca), prilicno slicnu materijalu od kojeg je Chris Columbus svojevremeno napravio GDJU DOUBTFIRE, a od koje pak scenarist Vaccaro nije u stanju stvoriti ista originalno. Radnja filma se stoga svodi na cijeli niz krajnje predvidljivih i nimalo smijesnih stoseva, od kojih su mnogi kopirani od isto tako neuspjesne Ozove "gay" komedije IN & OUT, ukljucujuci i isto tako predvidljivi melodramaticni finale. Ono sto ovu "ljigu" od filma cini koliko-toliko gledljivim jest dobar casting - Matthewa Perryja, zvijezdu TV-serije PRIJATELJI, vjerojatno smo na malim ekranima vidjeli u boljem izdanju, ali je zato Dylan McDermott (PRAVDA ZA SVE) izvrstan u ulozi negativca. Neve Campbell, sa svoje strane, ulaze dosta energije u nezahvalnu i ne bas uvjerljivu ulogu nezavisne umjetnice koja se da "vozati" od arogantnog tajkuna, pri cemu koristi jos jednu priliku da, na tragu uloge u DIVLJOJ IGRI, svom liku da lezbijske konotacije. Graeme Revell, pak, koristi pomalo anakrone motive u soundtracku koji zajedno s neobicnom arhitekturom i koristenjem nekih slapstick scena filmu daju pomalo nadrealisticni ton. No, kada se sve zbroji i oduzme, ova kombinacija "romanticne ljige" i "politicke korektnosti" - uobicajena holivudska formula za katastrofu - ipak nije dovoljno dobra da bi radi nje morali trositi sat i pol vremena svog zivota.

(Posebna napomena: Dok se ovom DVD-u ne mogu naci neke tehnicke zamjerke, prilicno bode u oci nedostatak bilo kakvih dodatnih sadrzaja, osim uobicajenog forspana. No, s obzirom da sam film i nije nesto posebno, nedostatak dodatnih sadrzaja se moze cak drzati opravdanim.)