MUSKI ZIGOLO

DEUCE BIGALOW: MALE GIGOLO

Deuce Bigalow (Schneider) zaradjuje za zivot kao cistac akvarija u Los Angelesu, i s obzirom na posao kojim se bavi, nije cudo da mu je ljubavni zivot jednak nuli. Sve se mijenja kada jednog dana dobije narudzbu da servisira bazen u vlasnistvu Antoinea Lacontea (Fehr), skupocjenog losandjeleskog zigola. Laconte je toliko odusevljen njegovim poznavanjem ihtiologije i brige za ljubimce u akvariju da mu posudi kucu na cuvanje dok on ode na put u Svicarsku. No, stjecajem okolnosti Deuce tom prilikom mu demolira stan i hitno mu treba 6000 US$ da naknadi stetu. U ocaju se odlucuje poceti baviti Lacontovim poslom, ali u tome nema uspjeha sve do trenutka kada mu svodnikom postane iskusni T.J. Hicks (Griffin). Zahvaljujuci njegovim savjetima, Bigalow postupno pocinje zaradjivati novac, ali mu s vremenom zivot zakompliciraju dvije cinjenice - to sto se zaljubio u Kate (Bareikis), jednu od svojih klijentica, te to sto ga pocinje progoniti detektiv Fowler (Forsythe), cija je opsesija istjerivanjem pravde proporcionalna vlastitim kompleksima u vezi velicine i oblika penisa.

MUSKI ZIGOLO predstavlja jos jedan pokusaj Hollywooda da se na brzinu zaradi novaca komedijom ciji je adut humor primjeren najnizim mogucim ukusima publike. Taj pristup, koji je braci Farrelly donio veliki uspjeh, ovdje se obio u glavu glumcu i scenaristu Robu Schneideru i njegovom koscenaristu Harrisu Goldbergu. Naime, da bi ovakva vrst filmova funkcionirala, nuzno je da humor, ma koliko prizeman bio, ipak funkcionira; a to ovdje definitivno nije slucaj. Naime, Goldbergu i Schneideru s vremenom postaje jasno da jednostavno nema dovoljno stoseva cak i za kratkih 90 minuta koliko MUSKI ZIGOLO traje, pa se stosevi vrlo brzo pocinju ponavljati. Oni koji se ne ponavljaju, pak, "posudeni" su iz drugih filmova, pa im se osim talibanske bradatosti moze zamjeriti i maksimalna predvidljivost. Obavezni hepi end, pak, svojom predvidljivoscu i zasecerenoscu izaziva vecu ljigavost nego sam zahodski humor. No, najveci je grijeh autora ovog filmu filma mozda jest to sto, u uzaludnom nastojanju da dobije PG-13 rejting, nisu imali hrabrosti da u film ubace nuznu kolicinu erotike. Zbog toga se i cak i najveci prostaci medju gledateljima - kojima je MUSKI ZIGOLO bio ocigledno namijenjen - osjecaju prevareno, i to je razlog zasto bi i svi ostali ovaj film trebali zaobici u sirokom luku.