SVE JE DOPUSTENO U LJUBAVI I RATU

ALL'S FAIR IN LOVE & WAR

Svatko tko u Los Angelesu ima problema cije se rjesavanje ne moze postici institucionalnim metodama se moze obratiti Julianu (Khan) i njegovoj gangsterskoj organizaciji. Tako je i sa skupinom uglednih poslovnih ljudi koji se zele rijesiti svog nezgodnog partnera te stoga nude milijune dolara za njegovu likvidaciju. Julian ne samo sto pristaje na taj posao nego se odluci osobno angazirati, djelomicno motiviran time sto je supruga njegove buduce zrtve privlacna Isabel O'Harra (O'Brien). No, Julian jos ne zna kako su se pohlepni narucitelji ubojstva, u nastojanju da snize vlastite troskove posla, obratili Julianovom mafijaskom kolegi i bivsem mentoru Vinnieju (Trillo), s kojim je Julian sve vrijeme imao dogovor o podjeli teritorija. Ne treba dugo da izbije rat bandi i da pocne teci krv ulicama Los Angelesa. Julianov dodatni problem je i to sto Isabel i nije bas tako naivna zrtva njegovog zavodjenja.

Mnogi ce se pitati zasto Issa Film, najstariji i najugledniji hrvatski video-distributer, svoju reputaciju riskira izbacivanjem filma koji ocigledno pripada ZBlj-produkciji i ciji su autori i glavni glumci totalni anonimusi. Niti to da je glavni glumac - anonimus cije ime (ili pseudonim, s obzirom da je u IMDb naveden kao James Tyler) - istovremeno i glavni producent, scenarist i reziser, ne sluti na dobro, s obzirom na slicna iskustva s nesto poznatijim "velicinama" B-filma kao sto su Andrew Stevens ili Luca Bercovici. No, s druge strane, SVE JE DOPUSTENO U LJUBAVI I RATU, mozda upravo zbog niskog budzeta i neopterecenosti ljudi ukljucenih u produkciju, uspijeva u onome sto mu je bio cilj - da zabavi narod kao svojevrsna "trash" kombinacija akcijade i erotskog trilera, koja ce kod jednako neopterecenih gledatelja, barem onih tarantinovski koincidarinih, prije izazvati osmijeh na licu nego zgrazanje zbog ogromne kolicine krvoliptanja ili krajnje eksploatacijskog i musko- svinjsko-sovinistickog odnosa prema slabijem spolu. Iako gluma nije bog-zna-kakva, Sartaj Khan se doima kao veteran i uspijeva drzati konce u rukama i kao karizmatski protagonist, i kao reziser. Krajnji rezultat je dva sata jeftine i neobavezne zabave koja, svim snobovskim predrasudama usprkos, zasluzuje preporuku za gledanje.