VOLIM TE BUDALO MALA

KISSING A FOOL

Jay (Lee) i Max (Schwimmer) su najbolji prijatelji od djetinjstva, iako imaju sasvim razlicite karijere i karaktere. Max je sportski komentator i nepopravljivi zenskar, a Jay knjizevnik koji se nikako ne moze oporaviti od raspada veze s manekenkom Natashom (Angel). Jednog dana Jay Maxa upozna sa svojom privlacnom urednicom Sam (Avital) i dolazi do burne ljubavi na prvi pogled. Ne samo da je Sam pala na Maxov sarm, nego se i Max odlucuje konacno vezati za jednu zenu. No, prije nego sto se konacno odluci na brak, Max ce pokusati testirati Saminu vrijednost, i tu svrhu odlucuje angazirati svog najboljeg prijatelja koji bi je trebao pokusati zavesti. Jay nevoljko pristaje, ali ubrzo shvati ne samo da Max prema njemu uistinu gaji ljubavne osjecaje, nego da se i sam zaljubio.

Kada je film po zanru romanticna komedija smjestena u Chicago, i kada mu usprkos tome lokalpatriotski nastrojeni kriticar Roger Ebert pokaze palac dolje, onda to ne sluti na dobro. I uistinu, farsicni, nategnuti i krajnje neinvetivni scenarij koji se koristi komicnim zapletom istrosenim jos u Aristofanovo doba, tesko bi zasluzio prolaznu ocjenu. Tome treba dodati i glumce cija pojava sama po sebi nekad zna ici na zivce, poput Davida Schwimmera, nama poznatog po seriji PRIJATELJI. No, stvari ipak nisu tako crne s VOLIM TE BUDALO MALA. Jason Lee, nama poznat kao glumacka uzdanica Kevina Smitha (DOGMA, NATJERUJUCI AMY) je vrlo dobar, isto kao i Mili Avital, a i Bonnie Hunt se vrlo uspjesno nosi s prilicno nezahvalnom ulogom naratora. Ipak, kada se sve zbroji i oduzme, rijec je o rutinerskom i nenadahnutom proizvodu americke filmske industrije koji ce vrlo brzo potonuti u zasluzeni zaborav.