[ Recenzije ] [ Pretraživanje ]         Filmske stranice         [ http://film.purger.com ]

BOOGIE BOY

Nakon visegodisnje zatvorske kazne Lucky (Dacascos) se nasao na slobodi te odlucuje pronaci svog bivseg zatvorskog "cimera" i najboljeg prijatelja Larryja (Woolvett) koji se skrasio u Los Angelesu. Njihov je susret srdacan, ali se ubrzo ispostavi da su im zivotni prioriteti oprecni. Tako Lucky misli zapoceti novi zivot i zauvijek ostaviti svoju nasilnu proslost, dok se Larry u medjuvremenu zestoko navukao na heroin te se zbog toga nastavio baviti kriminalom. No to ih ne smeta da se zabavljaju te Larry odvede Luckyja u nocni klub gdje ce stjecajem okolnosti zamijeniti uslagiranog bubnjara u sastavu rokerice Jerk (Jett). Luckyjev nastup je tako dobar da ga Jerk odluciti angazirati za stalno. No, prije toga ce Lucky morati obaviti posljednji rutinski "poslic" za Larryja i njegove junkie-pajdase. Naravno "poslic" krene krivo i Lucky je zajedno s Larryjem prisiljen spasavati goli zivot bijegom iz Los Angelesa. Put ih dovodi do usamljenog pustinjskog motela kojeg vodi sasavi ostarjeli surfer Edsel Dundee (Forest) i njegova privlacna supruga Hester (Lloyd).

Sudbina filma BOOGIE BOY je lijep primjer kako je Hollywood nekome majka, a nekom maceha. I dok se "Oscarom" nagradjeni tvorac PAKLENOG SUNDA Tarantino moze pohvaliti slavom, dotle je njegov istim kipicem nagradjeni koscenarist, bivsi prijatelj i kolega iz videoteke Roger Avary potonuo u zaborav, pa ce se vrlo malo ljudi sjetiti da producent ovog filma ima neke veze s kultnim ostvarenjem iz devedesetih. No, oni koji se sjecaju nekih dijelova PAKLENOG SUNDA odnosno Avaryjevog reziserskog debija UBOJITI ZIVOT nece imati problema prepoznati omiljene tarantinovske motive - musko prijateljstvo na granici homoseksualnosti, odnosno ovisnost o heroinu - sve prikazano s poprilicnom dozom crnog humora. No, scenarist i reziser Craig Hamman isto tako koristi priliku da, pogotovo u drugom dijelu filma, oda svojevrsnu pocast noir klasicima. Ipak, najveca vrijednost filma je u izvrsnoj glumackoj ekipi - svi, bilo da je rijec o ljepuskastom havajskom tabatoru Marcu Dacascosu, bivsoj porno-zvijezdi Traci Lords, negdasnjoj rock-ikoni Joan Jett, uglednoj britanskoj glumici Emily Lloyd, odnosno karakternom veteranu Forestu - su se potrudili dati prilicno upecatljive likove. A i prica je prilicno zaokruzena i uvjerljiva, iako pred kraj pocinje bolovati od kliseja primjereniji akcijadi nego noiru. Ipak, ovaj prilicno dobar post-tarantinovski noir se isplati pogledati, cak i onima koje previse ne zanima sto bi bilo da su Tarantino i Avary ostali zajedno.

  • ocjena: vrlo dobar (+++)

    (c)2000 Dragan Antulov


    NAPOMENA: Ovaj dokument namijenjen je isključivo za osobnu upotrebu.
    Za svako drugo korištenje i re-distribuciju u elektronskom, pisanom ili bilo kojem druogm obliku,
    uključujući i WWW-stranice, potrebna je izričita PISANA dozvola autora.

    Baza podataka, programiranje i HTML konverzija su Copyright (c)1999,2002 Krešimir Kos