LUDA SESTORKA

CRAZY SIX

Nakon pada berlinskog zida stanovnici Istocne Evrope su jednu nocnu moru zamijenili drugom - tranzicijski kaos je od cijelog podrucja stvorio kraljevstvo kriminala. Medju nizom desperadosa koji su tamo odlucili potraziti srecu nasao se i americki narkoman Billie (Lowe) koga zovu "Luda sestica". On i njegova narkomanska druzina odluce obaviti "sitni" poslic koji bi im trebao omoguciti da se na miru drogiraju do kraja zivota, a priliku za to im je pruzio francusko-arapski mafijas Prljavi Mao (Van Peebles). "Luda sestica" za njegov racun treba iz ruku opakog americkog dilera Raula (Ice T) oteti dragocjeni tovar plutonija. Akcija uspijeva, ali Raul ne prasta takvu drskost i vrlo brzo svi "Sesticini" drugovi padaju kao dilerove zrtve. "Sestica" je prisiljen spasavati goli zivot i jedina koja ce mu pruziti pomoc je Anna (Milicevic), pjevacica u nocnom klubu i bivsa narkomanka. U medjuvremenu ce se u gangsterski rat umijesati i americki policajac Dakota (Reynolds) koji ima neke osobne racune s kriminalcima.

Iz nase perspektive osnovna ideja filma - da je istocna Evropa postala Mekom za bjelosvjetske kirminalce - izgleda smijesnom, s obzirom da kriminalnog sljama u post-komunistickim zemljama ima na izvoz. Usprkos tome, ovaj bi filmic mogao nekako i proci zahvaljujuci uistinu dobroj glumackoj ekipi i pomalo nekonvencionalnim likovima koji vise duguju PANICI U PARKU DROGE nego PRLJAVOM HARRYJU. Na zalost, iza kamere mu je bio Albert Pyun, tip koji se moze "pohvaliti" reputacijom jednog od najgorih rezisera u posljednjih par desetljeca. Doticni je i ovdje demonstrirao svoju sposobnost da svaki scenarij pretvori u celuloidno gnojivo, i to prije svega zahvaljujuci sklonosti da jedan te isti kadar ponavlja i po desetak puta ne bi li trajanje filma nekako nategao na standardnih sat i pol. Stvar je jos gora s iritantnom glazbom Antonyja Riparettija. Kada se sve zbroji i oduzme, poznati glumci kao Reynolds, Van Peebles, Lowe i Ice T jos imaju kakvo-takvo financijsko opravdanje za to sto su sudjelovali u ovom nedjelu, ali ne i gledatelji koji su na ovo potrosili sat i pol zivota.