U SRCU MAFIJE

IN TOO DEEP

Zahvaljujuci tome sto kontrolira 80% trzista cracka na ulicama Cincinattija, lokalni narkobos Dwayne Gittens (LL Cool J) ne samo sto je stekao ogromnu moc, nego i odgovarajuci nadimak "Bog". Njegova organizacija privlaci mnogobrojne siromasne crnce iz geta te se medju novim regrutima nasao i mladi Jeff Cole (Epps), koji se ekspresnom brzinom nadje medju najuzim krugom Gittensovih suradnika i prijatelja. Naravno, "Bog" ne bi bio odusevljen da zna da je nova blistava zvijezda u njegovom timu u stvari ubaceni policajac. Dakako, Cole cini sve da bi "Boga" uvjerio u svoju odanost te ga vjerno prati cak i kada doticni na zvjerski nacin ubija ljude oko sebe. Ali "Bog" i svoju toplu, humanu stranu, te on i Cole s vremenom postaju prijatelji. To se nimalo ne svidja Coleovom sefu, Prestonu d'Ambrosiu (Tucci) koji je uvjeren da njegov ubaceni agent ulogu narkomafijasa shvaca previse ozbiljno te da nece dobro obaviti posao kada dodje do neumitnog hapsenja. Stoga je Cole privremeno povucen sa slucaja i prilikom te pauze on ce upoznati privlacni umjetnicki model Myru (Long). No, njihova ljubavna veza je ugrozena kada se Cole vraca na ulice Cincinnatija da nastavi misiju koja postaje jednako opasna po njegovu dusu kao i tijelo.

Radnja filma U SRCU MAFIJE se temelji na istinitim dogadjajima. Iskustvo nam govori kako Hollywood, uz neke casne izuzetke, u posljednje vrijeme nema bas previse uspjeha u nastojanju da od stvarnog zivota nacini zanimljive filmske price. Ni s filmom U SRCU MAFIJE nije drukcije. S jedne strane se Rymer moze pohvaliti uvjerljivim lokacijama u Hollywoodu rijetko koristenih americkih industrijskih gradova, kao i s prilicno jakom glumackom ekipom, kojom dominiraju vrlo dobri Omar Epps i bivsi reper LL Cool J u uistinu dojmljivoj ulozi karizmatskog gangstera. No, dobra gluma ne moze nadoknaditi nedostatke prilicno slabasnog scenarija. Glavni problem je u tome sto gledatelj od samog pocetka zna kako ce sve zavrsiti, a i junakove dvojbe oko odanosti "pravom" timu - srz svakog filma o ubacenim policajcima - gotovo da ne i postoji. Da stvar bude gora, likovi nas sve vrijeme dave moralizatorskim propovijedima a i posve nepotrebna romansa glavnog junaka dodatno razvodnjava radnju i produzuje film. Kada se uzme u obzir da je Mike Newell u DONNIEJU BRASCU od gotovo istovjetne istinite price napravio mnogo efektniji film, nije tesko zakljuciti kako bi gledatelji svoje dragocjeno vrijeme mogli potrositi na nesto bolje.