MEDJU TVOJIM NOGAMA

ENTRE LAS PIERNAS

Miranda (Abril) svake noci radi kao telefonistica na radio-stanici, zbog cega rijetko vidja kcerku i supruga Felixa (Gomez), policijskog inspektora. No njen najveci problem jest seksualna ovisnost, zbog cega odlucuje pristupiti terapijskoj grupi. Tamo upoznaje Javiera (Bardem), filmskog scenarista koji je ovisnik o telefonskom seksu. Njih dvoje zapocinju strastvenu ljubavnu vezu, ali i Javier ima nekih osobnih problema. Naime, vrpce s Javierovim telefonskim razgovorima su misteriozno snimljene i postale vrlo trazena roba na madridskom porno-trzistu, a istovremeno je Javierova supruga zavrsila u krevetu s njegovim poslovnim partnerom. Felix, naravno, nema pojma o vanbracnim izletima svoje supruge, ali ce ga istraga o ubojstvu dovesti do tragova koji ukazuju na Javierovu upetljanost.

Spanjolska kinematografiju se danas smatra najvitalnijom u Evropi, a to dokazuje i MEDJU TVOJIM NOGAMA, jos jedan primjer kako su tamosnji filmasi gotovo u svemu superiorniji svojim holivudskim kolegama. Manuel Gomez Pereira, scenarist i reziser koji je slavu u svojoj domovini stekao populistickim komedijama (i zbog toga dugo bio u sjeni art-snobovima drazeg Almodovara), pokazao se sposobnim nadrasti svoju zanrovsku osnovu. Pereirino dostignuce je utoliko vece kada se uzme u obzir kako ovaj film pripada danas vec ofucanom, zaboravljenom i od Hollywooda potrosenom zanru erotskog trilera. Pereira ne samo sto je nadrastao holivudska ogranicenja ovog zanra, nego se i snasao i u vodjenju prilicno kompliciranog zapleta, ucinivsi ga preglednim i zanimljivim gledateljstvu. Od samog pocetka, kada nas Bonezzijeva glazba i pseudohitchcockovska spica uvode u sokantnu uvodnu scenu, pa do iznenadjujuceg zavrsetka, MEDJU TVOJIM NOGAMA nas drzi bez daha. To se takodjer ima zahvaliti i odlicnoj glumackoj ekipi, kojoj nadahnuce daje kako Victoria Abril, Almodovarova muza i jedna od najtrazenijih "starih koka" evropskog filma, tako i Javier Bardem, spanjolski glumacki gorostas specijaliziran za uloge macho muskaraca (SUNKA, SUNKA, ZIVO MESO), tip koji bi uz malo srece mogao izbaciti Banderasa s trona rezerviranog za najpozeljnijeg filmskog latino-pastuha. I manje poznata druzina karakternih glumaca se tu dobro snalazi, pogotovo Carlo Gomez kao policajac rastrgnut izmedju profesionalne etike i vlastite ljubomore. MEDJU TVOJIM NOGAMA je mogao biti savrsen da kojim slucajem nije bilo nekih nepotrebnih podzapleta (poput onog s Felixovim kolegom), ali se Pereiri to ne mora previse zamjeriti. Kao neobican, stiliziran i nadasve zabavan triler, MEDJU TVOJIM NOGAMA se slobodno moze preporuciti cak i onim nevjernim Tomama kojima je samo americki film dobar film.