DUDLEY JE ZAKON

DUDLEY DO-RIGHT

Jos od malih dana je Dudley Dobren (Fraser) sanjario o tome da postane pripadnikom Kanadske kraljevske konjicke policije, i nakon mnogo godina san mu se ostvario te sada brine o sigurnosti stanovnika Polu-sretne doline. No, idilu ce pokvariti dolazak Zaona K. Vratoloma (Molina), njegovog poznanika iz djetinjstva koji je u medjuvremenu postao zlikovac i smislio pakleni plan da se obogati na racun Polu-sretne doline. Nakon sto je stanovnike otjerao pricom o vampirima, za jeftini novac je kupio njihovu zemlju te pomocu svojih gorila po njoj pobacao male kolicine zlata. Cilj tog plana je izazvati novu zlatnu groznicu te se obogatiti na naivnim lovcima na srecu. Dudley pokusava zaustaviti taj plan, ali u tome nema uspjeha, isto kao i u slucaju Neill Fenwick (Parker) njegove ljubavi iz djetinjstva koja je sklonija Zaonu. Ubrzo Dudley ostaje bez sluzbe, ali ce ga vjecno pijani lovac na zlato Kim Jay Darling (Idle) pripremiti za neumitni obracun.

Kada su u pitanju igrane verzije popularnih crtica, holivudski producenti bi se trebali ugledati na publiku i od takvih projekata bjezati kao vrag od tamjana. Ali uspjeh GEORGEA IZ DZUNGLE, filma u kojem je 1997. Brendan Fraser maestralno ozivotvorio istoimenog crtanog junaka, natjerao ih je da slicnu formulu pokusaju iskoristiti za Dudleya Dobrena, junaka crtica s kraja 60-tih. Ponovno je angaziran Fraser (kojemu je dodatni motiv bilo i to da mu je jedan od djedova bio kanadski konjicki policajac), a za rezisera dodijeljen Hugh Wilson koji je s doticnim obavio dobar posao u farsicnoj LJUBAVI SNOVA. No, ovaj put nije islo - i dok Fraser i njegov partner Molina ocito uzivaju u svojim ulogama, dotle Sarah Jessica Parker i Eric Idle izgledaju vise zainteresirani za honorar. Ipak, najgore od svega je da ni cak prilicno kratko trajanje filma ne moze sakriti nedostatak humora kod scenarista - stosevi su ili slabasni, ili se precesto ponavljaju. Doduse, DUDLEY JE ZAKON ima par uistinu urnebesnih scena (poput plesne revije Kumquat Indijanaca), ali osim najmladjih gledatelja tesko da ce itko imati nekih posebnih razloga da na ovo izgubi cak i manje sat i pol vremena svog zivota.