SVJETLA LAS VEGASA

SPARKLER

Melba May (Overall) se smatra sretnom iako ima 40 godina i zivi u prikolici. No, kada otkrije da je njen suprug Flint (Harvey) vara s najboljom prijateljicom, odlucuje okrenuti novi list i potraziti srecu negdje drugdje. Put je vodi u Las Vegas gdje bi se trebala sresti sa Dottie Delgato (Cartwright), svojom vjernom prijateljicom iz skolskih dana koja je navodno sebi izgradila karijeru uspjesne plesacice. Melba je u svojem pohodu dodatno ohrabrena savjetom telefonske prorocice, koja joj je rekla da ce joj pomoci "tri kralja". Prorocanstvo se ostvaruje u vidu tri mladica iz Los Angelesa - Trenta (Kennedy), Joela (Petrarca) i Brada (Prinze) - koji su se u prijestolnicu kocke uputili ne bi li na brzinu zaradili novac za najam stana. Iako je Trent jedini clan spomenute trojke kojega ne nervira prisustvo ne bas bistre "polovnjace", stjecajem okolnosti Mable ce veci dio vremena provoditi u njihovom drustvu. U medjuvremenu Flint dozna da mu je supruga pobjednik nagradne igre pa brze-bolje hita u Las Vegas ne bi li se s njom pomirio i tako docepao golemog novca.

Darrena Steina, autora ovog filma, vec smo imali prilike upoznati zahvaljujuci njegovoj crnoj komediji PAKLENA SKVADRA, jednom od najgorih holivudskih teen filmova koje je autor ovih redova ima nesrecu vidjeti posljednjih par godina. No, SVJETLA LAS VEGASA odaju nekog sasvim drugog Darrena Steina - ovaj film je snimljen godinu dana za daleko manje novaca, daleko manje zvijezda i s daleko vise kreativne kontrole od strane velikih studija. Ali ono sto je najbitnije u svemu je sasvim razlicit karakter filma - dok Stein u PAKLENOJ SKVADRI razmazene tinejdzere nemilosrdno izvrgava ruglu, ovdje se bavi istinskim zivotnim gubitnicima koje je prikazao s dosta simpatija. Time se kompenzira i ne bas produhovljen humor, temeljen na apsurdnim situacijama i nevjerojatnoj naivnosti glavne junakinje. U izvrsnoj izvedbi nama relativno nepoznate Park Overall glavna junakinja nam se prikazuje kao ne bas bistra niti fizicki privlacna, ali neobicno suosjecajna i iskrena zena. Toj se izvedbi pridruzuje cak i skupina mladjih glumaca na celu s Jamiejem Kennedyjem (DRZAVNI NEPRIJATELJ) i Stevenom Petrarcom. Cak i pomalo nespretni scenaristicki kliseji - kao obavezno ubacivanje gay likova i gdje treba i gdje ne treba - pa i ne bas suptilan pristup Dona Harveya u ulozi "djikanskog" supruga su grijesi koji se ovom filmu mogu oprostiti. SVJETLA LAS VEGASA je simpaticna zabavna komedijica koja ce nam svojom humanoscu dici raspolozenje i koja nije zasluzila da tavori na policama nasih videoteka.