SAMO MALO BEZOPASNOG SEKSA

JUST A LITTLE HARMLESS SEX

Jedne kisne noci Alan (Mailhouse) staje kako bi pomogao zeni kojoj se pokvario auto. Prilikom voznje ona se pocne igrati Monice i Billa, a Alan na to nevoljko pristaje i vrlo skoro pozali kada ih zaustavi policija i strpa u zatvor zbog navodjenja na prostituciju. Dodatni problem je sto Alan treba iz zatvora u tri ujutro nazvati svoju suprugu Lauru (Eastwood) da za njega plati globu, te tako stecenu slobodu platiti time sto ga voljena zena izbacuje iz kuce. Nekoliko dana kasnije zajedno sa svojim prijateljima Brentom (Ragsdale) i Dannyjem (Silverman) raspravlja o nacinima kako da prebrodi ovu krizu. Istovremeno se Laura zajedno sa svoje dvije najbolje prijateljice Terianne (Lundy) i Alison (Williams) nablejava po kuci te sve troje odluce otici u nocni klub hvatati "komade". Kada Alan dodje kuci tamo ga ceka punica Elaine (Hutton), oko koje ce se poceti vrtiti dvojica njegovih prijatelja.

Na prvi pogled SAMO MALO BEZOPASNOG SEKSA izgleda kao nepretenciozna ali sarmantna drama o musko-zenskim odnosima u suvremenom svijetu, pa se tako neke od kriticarskih usporedbi sa SWINGERSIMA mogu ciniti opravdanim. No taj se dojam vrlo brzo gubi, jer scenaristicki par Mills-Noxon (koji je svaki "obradio" svoj spol) nije pokazao spremnost da se izdigne iznad kliseja, bilo da je rijec o otrcanim dijalozima ili jos otrcanijim elementima raspleta. Onog trenutka kada se Alan i Laura nadju pod istim krovom postavlja se otrcano pitanje "hoce li se vratiti jedno drugom", na sto bi svaki iskusniji gledatelj mogao odgovoriti s protupitanjem "da li je papa katolik". Pred kraj nas reziser Rick Rosenthal (koji je uglavnom radio na televiziji) pocascuje trash sadrzajima kao sto su scene striptiza, zahodskog seksa i tucnjave (u ovoj potonjoj sudjeluje danas vec pomalo zaboravljeni Michael Ontkean, sto ce obradovati zenski dio fanova TWIN PEAKSA), sto samo potvrdjuje nedostatak bilo kakve suvisle ideje kako da zavrse film. S druge strane, glumacka ekipa je vrlo dobra, ali to, pogotovo u slucaju Alison Eastwood, kceri mnogo poznatijeg Clinta, samo potvrdjuje da glumacki talent precesto ne ide uz talent za prihvacanje adekvatnih uloga. Gledatelji bi trebali biti malo oprezniji i zaobici ovaj filmcic, osim ako bas nemaju ista pametnije gledati na malom ekranu.