SISMISI SMRTI

BATS

Sismisi, barem oni koji zive u Americi, su mozda zastrasujuca ali potpuno bezopasna bica kada je covjek u pitanju. No, kada se jedan zaljubljeni par u teksaskom gradicu Gallupu sretne s nekim neortodoksnim primjercima, smrtonosne posljedice njihovog susreta tjeraju lokalnog serifa Emmeta Kimseya (Phillips) da zatrazi strucnu pomoc. Ona dolazi u obliku zoologinje dr. Sheile Casper (Meyer) i njenog asistenta Jimmyja Sandsa (Leon), a u odboru za docek je i dr. Alexander McCabe (Gunton), biolog zahvaljujuci kojemu je problem i nastao. Naime, dobri doktor je eksperimentirao s prilicno opakom indonezanskom vrstom sismisa, izmijenio im DNK i zarazio ih virusom koji ih cini ne samo inteligentnim nego i agresivnim prema ljudima. Nakon sto su dva primjerka pobjegla iz laboratorija, zaraza se prosirila na lokalnu faunu i Gallup postaje metom jata nocnih napadaca koji masakriraju stanovnike. Kimsey i tim znanstvenika moraju pokusati preko dana pronaci leglo sismisa i unistiti ih prije nego sto vojska pocne koristiti bombe.

SISMISI SMRTI su po mnogim kriticarima najgori film koji je dosao na velike ekrane u Americi prosle godine. Takva ocjena je malo pretjerana, ali ovaj SISMISI SMRTI svejedno predstavljaju tragican slucaj filma kojemu je malo falilo da postane trash remek djelo. Naime, scenarist Logan je film napunio svim mogucim klisejima iz horor-filmova o mutiranim i slicnim bestijama koje napadaju sirote homo sapiense- tu tako imamo ljubavni par koji nastrada na pocetku, poludjele znanstvenike, vojsku koja se ponasa poput idiota te cije greske moraju ispravljati protagonisti. Logan je standardnom materijalu dodao malo humora - poput neobicnih (i za seljackih Teksas neprihvatljivih) sklonosti serifa Kimmseya te comic relief u liku Leona. Na zalost, Loganu je bio uzaludan trud jer je reziser Morneau pogresno shvatio njegove namjere i odlucio snimiti film u stilu mrtvacki ozbiljnog i ultradepresivnog trilera nalik na SEDAM. Tako su scene napada ocajno rezirane, gledatelji uglavnom nemaju pojma sto se desava, a sismisi izgledaju poput losih lutaka. Dojam ne moze popraviti ni pristojna glumacka ekipa na celu s Dinom Meyer, talentiranom glumicom koja na zalost nema bas previse srece u izboru projekata (JOHNNY MNEMONIC, SVEMIRSKI VOJNICI), sto je odavno slucaj s njenim partnerom Lou Diamond Phillipsom. Opci dojam je da SISMISI SMRTI zasluzuju bolju reputaciju, ali ne i da im poklonimo sat i pol vremena ispred ekrana.