TATA OD FORMATA

BIG DADDY

Sonny Koufax (Sandler) je 32-godisnjak s diplomom pravnog fakulteta koji se, za razliku od vecine svojih kolega, ne trga za posao i umjesto toga prakticki besposlicari u golemom njujorskom stanu kojeg dijeli s najboljim prijateljem Kevinom Gerrityjem (Stewart). No, njegova idila se pocinje rusiti - prvo se Kevin odluci ozeniti za svoju djevojku Corinne Maloney (Mann), a Sonnyja njegova vlastita djevojka Vanessa (Swanson) napusta jer vise ne moze trpiti Sonnyjevu neodgovornost. Stjecajem okolnosti pred vratima Sonnyjevog stana je ostavljen 5-godisnji djecak Julian (Cole & Dylan Sprouse), za kojeg njegova majka tvrdi da mu je Kevin otac. S obzirom da se Kevin nalazi na sluzbenom putu, Sonny nevoljko odluci prihvatiti djecaka, a onda mu na pamet padne genijalna ideja - Juliana ce usvojiti i prema njemu se odnositi kao vlastitom sinu te tako uvjeriti Vanessu da je spreman podnijeti odgovornost. No, njegov plan i nije tako jednostavno sprovesti s obzirom da Sonnyju nedostaju uobicajene roditeljske vjestine.

TATA OD FORMATA je jos jedan film popularnog komicara Adama Sandlera zbog kojeg ce milijunska publika hrliti u kino i natjerati kriticare da sebi zbog toga pocupaju kosu od muke. Kao i svim dosadasnjim slucajevima, Sandler vjesto kombinira dvije suprotne strane svog komicnog lika - s jedne strane sarm neodgovornog djecacica u tijelu odraslog covjeka, a s druge strane tipa ciji nestasluci i zloba prema odredjenim skupinama granici na rubu sociopatije. Lijep primjer toga je, na primjer, cinjenica sto lik Sonnyja Koufaxa ne propusta nijednu priliku da sirotu Leslie Mann podsjeca kako je svoj posao u "Hooters" baru dobila zahvaljujuci velikom poprsju. Moraliste koji se zgrazaju zbog niske razine tog humora - u kojem dominiraju tjelesne izlucevine - posebno ce iritirati to sto se u filmu pojavljuje petogodisnji djecak i sto Sonny, stovise, postaje njegov mentor i uzor za slicno antisocijalno ponasanje. TATA OD FORMATA bi stoga mogao biti jedan od najkorisnijih primjera za Goreovog izbornog partnera Joea Liebermana i slicne bakovicevske "konzerve" koje bi zbog "kvarenja mladezi" htjele zakonskim propisima dodatno uskopiti ionako ograniceni Hollywood. No, oni manje optereceni gledatelji ce se uvjeriti u Sandlerov komicarski talent, s obzirom da on svom naizgled neugodnom liku daje neodoljivi sarm, a znatnu podrsku mu daju i njegovi kolege Rob Schneider, Jon Stewart i Steve Buscemi u sporednim ulogama. Od zenskih uloga je najbolja ona koju tumaci Joey Lauren Adams (NATJERUJUCI AMY), ali je njen lik i romanticni podzaplet vezan uz nju mogao ostati na montaznom stilu, isto kao i prilicno slabasno finale. Srecom, Denis Dugan je uspio sve to utjerati u kratkih 95 minuta tako da mane filma ne dolaze do izrazaja pa se TATA OD FORMATA moze preporuciti kao neobavezna ali izrazito zabavna komedijica.