PRAVE FACE

A NIGHT AT THE ROXBURY

Steve (Ferrell) i Doug Boutabi (Kattan) su dvojica brace koja danju rade kao ropska radna snaga u cvjecarnici svog oca Kamehija (Hedaya), a noci provode tumarajuci po nocnim klubovima Los Angelesa u potrazi za dobrim komadima i provodom. Njihov je problem u tome sto izgledaju i ponasaju se kao totalni kreteni, pa zbog toga njihov zivotni san - noc u elitnom klubu "Roxbury" - ostaje nedostizan. No, stjecajem okolnosti njihov auto se sudari s vozilom poznatog glumca Richarda Griecoa (koji u filmu glumi sebe), koji ih, da bi izbjegao tuzbu, odluci kao svoje poznanike uvesti u "Roxbury". Tamo ih svi, ukljucujuci ekscentircnog vlasnika Zadira (Palminteri) tretiraju kao "prave face", dobijaju besplatno pice, komade i sve sto ide uz to, ali idila kratko traje i braca se uskoro moraju suociti sa okrutnom stvarnoscu.

PRAVE FACE je jedan od onih filmova koje je americka kritika provukla kroz "topli zec", a to se moze objasniti nekim objektivnim cinjenicama. Prvo, scenarij je nastao na osnovu skeca iz kultne emisije "Saturday Night Live", a takvi filmovi, s izuzetkom BRACE BLUES i WAYNEOVOG SVIJETA, obicno nisu smijesni. Nadalje, reziser Fortenberry je zamijenio svog neznanog prethodnika prilikom treceg tjedna snimanja. Konacno, i jedan od glumaca Chazz Palminteri inzistirao je da mu ime ne bude na spici. Dakle, po svim naznakama, PRAVE FACE su trebale biti smece. Ali, zahvaljujuci sretnoj okolnosti sto film traje relativno kratkih 84 minuta, nedostatak scenaristicke imaginacije nije tako ozbiljan. Nadalje, u filmu se pojavljuje gomila nadarenih komicara na celu s Farrellom, Kattanom, Hedayom i Molly Shannon (poznatom po ulozi ugrozene novinarke iz filma NIKAD SE NISAM POLJUBILA), a Richard Grieco izaziva urenebes parodijaruci samog sebe u finalu filma. Mozda se zbog nepodnosljivih ljetnih vrucina i slabasne video- ponude kriteriji moraju sniziti, ali PRAVE FACE, mada ne predstavljaju vrhunski domet americke komedije, ipak mogu posluziti kao ugodno provedenih sat i pol vremena.