NIKAD SE NISAM POLJUBILA

NEVER BEEN KISSED

Jedna od najvecih zanimljivost Spellingove sapunjace BEVERLY HILLS jest u cinjenici da su u njoj tridesetogodisnjaci glumili srednjoskolce. Za neke to predstavlja najvecu holivudsku sramotu, ali za Rigforta (Marshall), urednika "Chicago Suna", to predstavlja dobru ideju. U nastojanju da objavi originalni materijal, on odlucuje angazirati svoju skromu, samozatajnu 25-godisnju urednicu Josie Geller (Barrymore) i ubaciti je u srednju skolu pod krinkom ucenice, kako bi pisala reportaze o zivotu tinejdzera "gledane njihovim ocima". Josie nerado pristaje i njen povratak u srednju skolu ne samo sto ponovno vraca traumaticna sjecanja na vrijeme kada je bila ruzno pace, nego i spoznaju da se nista nije promijenilo - svi je ismijavaju ili ignoriraju, uz izuzetak skupine matematickih gikova na celu s pozrtvovnom Aldys (Sobieski). U nastojanju da postane popularna, Josie ce trebati pomoc njenog brata Roba (Arquette), koji ce se takodjer pod krinkom upisati u srednju skolu kako bi svojim iskustvom srednjoskolske sportske zvijezde pomogao sestri da prodre u elitne srednjoskolske klike. No, Josien plan se s vremenom zakomplicira kada shvati da je zaljubljena u Sama Coulsona (Vartan), svog nastavnika engleskog.

Kao i svaki prosjecni holivudski "high concept" proizvod, ova romanticna komedija svu svoju originalnost trosi u glavnoj ideji, koja je ionako budalasta. Ocigledno je da su i scenaristi Kohn i Silverstein toga svjesni, pa je motiv "Chicago Sun Timesa" ubacen zato da bi film dobio palac gore od utjecajnog "Sunovog" kriticara Rogera Eberta. U slucaju Eberta utjerivanje je uspjelo i film je od strane istog dobio panegirike. No, gledatelji, s druge strane, nemaju razloga biti tako odusevljeni. Naprotiv, prica filma je nemusta zbrka svih mogucih kliseja o srednjoskolskim filmovima, na sto je sve nakalemljena i krajnje neuvjerljiva novinarska drama. Kao rezultat svega toga, film je prerazvucen i zavrsava finalom koje ce uci u anale po kolicinama krajnje neuvjerljive "sentimentalne ljige". Tu nimalo ne pomaze ni solidna glumacka ekipa, na celu s Drew Barrymore, koja image zle teen vjestice sada uspjesno mijenja imageom naivne simpaticne slatkice. Nista nije uspjesnija ni simpaticna odjavna spica. Gledatelj se nakon nje osjeca upravo onako traumatizirano kao i glavna junakinja nakon srednje skole.