ONA JE SVE TO

SHE'S ALL THAT

Zach Siler (Prinze) mozda nije kralj svijeta, ali u mikrozmosu elitne losandjeleske srednje skole drzi slican polozaj zahvaljujuci izvrsnom prosjeku ocjena i mjestu kapetana nogometnog tima. No, njegovu ce reputaciju uzdrmati to sto ga je djevojka Taylor Vaughan (O'Keefe) napustila radi razmazene MTV-jeve zvijezde Brocka Hudsona (Lillard). Suocen s time da nema partnericu za maturalnu noc, Zach pristaje na okladu s najboljim prijateljem Deanom Sampsonom (Walker) koji ga izazove da na povede najruzniju djevojku u skoli i ucini je kraljicom maturalne noci. Izbor pada na Laney Boggs (Cook), umjetnicki "nabrijanu" gikusu koja u pocetku Zachove zavodnicke pokusaje ne shvaca previse ozbiljno. No, Zach s vremenom uspijeva osvojiti njeno srce, ali se isto tako i sam zaljubi u objekt oklade. Kako se maturalna noc priblizava, tako Zach, uz pomoc svoje sestre Mackenzie (Paquin) odluci Laney pretvoriti od ruznog paceta u labuda. Dean, pak, ne zeli izgubiti okladu, a Taylor ne zeli izgubiti titulu kraljice maturalne veceri, pa ce Zach i Laney postati predmetom spletki.

Kao dosta tinejdzerskih komedija iz 90-tih godina (DJEVOJKE S BEVERLY HILLSA, 10 RAZLOGA ZASTO TE MRZIM) i ONA JE SVE TO predstavlja pokusaj da se knjizevni klasik adaptira u milje americke srednje skole. U ovom slucaju taj je tretman dozivjela komedija Georga B. Shawa PIGMALION, ali rezultat je bio daleko ispod ocekivanja. ONA JE SVE TO u mnogo cemu predstavlja onakvu vrstu holivudskih filmova kakve autor ovih redova mrzi iz dna duse - "komedija" koja nije smijesna, prenatrpana klisejiziranim likovima i situacijama koje nemaju blage veze sa stvarnim zivotom i elementarnom logikom, "ruznim pacetom" za koje svatko tko ima upotrebljiv organ vida zna da je super-komad, te neproduhovljenim dijalozima recikliranim iz gomile slicnih filmova. Dojam kvari i to sto je grupa "Six Pence Not the Richer" radi reklamiranja ovog filma bila prisiljena promijeniti svoj originalni, i vrlo sarmantni spot za pjesmu KISS ME. S druge strane, u 95 minuta holivudske reciklaze se s vremena na vrijeme ukazuje kratak lucidni trenutak - poput Prinzeove sarmantne kazalisne improvizacije, istjerivanja pravde u skolskoj kafeteriji ili kratkog ali dojmljivog ukazanja Nj. V. Sarah Michelle Gellar (sto i ne cudi, jer je film snimljen u istoj srednjoj skoli koju koriste producenti kultne TV-serije BUFFY, LOVAC NA VAMPIRE). No, svi ti trenuci izgledaju kao da pripadaju nekom drugom filmu, i prerijetko traju da bi nas natjerali da nam ova holivudska konfekcija ostala u pamcenju par minuta nakon odjavne spice.