CETVRTAK

THURSDAY

Casey Wells (Jane) je arhitekt koji naizgled ima sve sto mu treba u zivotu - dobro placeni posao, lijepu japijevsku suprugu Christine (Marshall) i luskuznu kucu u houstonskom predgradju, pa uopce ne cudi sto se na birackom popisu registrirao kao republikanac. Jedino sto mu kvari malogradjansku idilu jest nedostatak djece, te su Wellsovi podnijeli zahtjev za usvajanje, uvjereni kako socijalne sluzbe nece po tom pitanju praviti probleme tako uzornim gradanima. No, istog onog cetrvtka kada Casey bude primio psihologa dr. Jarvisa (Jeter) radi rutinskog intervjua, njegov dom ce posjetiti i stari prijatelj Nick (Eckhart), s kojim se Casey svojevremeno bavio ne bas sasvim legalnim poslovima u Los Angelesu. Neugoda koju izaziva Nick podsjecanjem na neslavnu i dobro skrivenu proslost je nista prema neugodi koja slijedi. Nakon kratkog Nickovog posjeta Caseyevu kucu pohodi gomila Nickovih kolega i poslovnih partnera, uvjerena kako je Nick upravo u kuci starog prijatelja skrio gomilu ukradene droge i novca. Sve ce to naravno dovesti do cijelog niza bizarnih i krvavih dogadaja.

Skip Woods, mladi autor ove niskobudzetne crne komedije, tesko da se moze pohvaliti originalnoscu svog uratka, s obzirom da vec u pocetnim par kadrova ovaj film jasno ukazuje na tarantinovske korijene. Iskusniji ljubitelji "nezavisnog" filma ce vec tada znati sto ih ceka u ostatku filma - mnogo crnog humora, prostackog rjecnika, nasilja i krvi do koljena. Woods zna da u sadrzajnom smislu nema sto novo ponuditi, ali barem su mu likovi zanimljivi, odnosno, da budemo precizniji, glumi ih hrpa izvrsnih karakternih glumaca (Plummer, Eckhart). Prije dvije godine relativnom nepoznatom Thomasu Janeu (kojeg ce u vrh izbaciti tek uloga u DUBOKOM MODROM MORU) drustvo cini veoma raspolozeni bivsi ceski supermodel Paulina Porizkova. Odavno nismo vidjeli tako dojmljivu psihopatsku kucku, a i veteran Mickey Rourke je uobicajeno uvjerljiv u ulozi tihog, ali opakog negativca. Sve u svemu, CETVRTAK nije previse originalan, ali u sat i pol vremena nudi dovoljno zabave za one koji jos nisu umorni od tarantinovstine.