LOVA DO KROVA

FREE MONEY

Bud (Sheen) i Larry (Church) su dva siromasna luzera iz gradica u Sjevernoj Dakoti, koji su se odjednom nasli u istoj nevolji. Nakon sto su neko vrijeme hodali s dvjema lokalnim blizankama, obojica dobiju vijest da ce postati ocevi. S obzirom da je otac blizanki Svedjanin (Brando), okrutni, beskrupulozni i korumpirani upravnik lokalnog zatvora te najmocniji covjek u gradu, Bud i Larry nemaju druge nego da uplove u bracne vode. Nakon sto su ih supruge natjerale da se usele u ocevu kucu, Bud i Larry su podvrgnuti nesnosnom kucnom rezimu u kojemu ih Svedjanin koristi kao ropsku radnu snagu. Bud dolazi na ideju kako da se izvuce iz nevolje - zajedno s Larryjem ce opljackati vlak koji iz susjedne Kanade prenosi zamijenjene dolarske novcanice. U medjuvremenu, agentica FBI Karen Polarski (Sorvino) dolazi u grad istrazivati slucajeve zatvorenika koji su u misterioznim okolnostima ubijani tokom bijega iz Svedjaninovog zatvora.

Prema podacima na ovitku kazete, Marlon Brando je bio vise nego odusevljen kada su mu predocili scenarij LOVE DO KROVA. Odusevljenje je zadrzao i prilikom snimanja kada se, navodno, zabavljao kao nikada prije u zivotu, jer mu je reziser Simoneaux ostavio slobodne ruke da smislja i improvizira scene. No, tesko da ce publika nakon gledanja ovog filma biti jednako odusevljena kao Brando - usprkos vise nego dojmljive glumacke ekipe, LOVA DO KROVA nije previse smijesna, a likovi i scene su vise groteskni nego duhoviti. Razlog je vjerojatno u tome sto su scenaristi i reziser film smislili kao nista drugo nego kopiju sada vec kultne crne komedije FARGO. Naravno, s obzirom da ne posjeduju talent brace Coen, njihov se trud ovdje sveo na jeftinu i ne bas produhovljenu imitaciju. Opci dojam filma koliko-toliko spasava odlicni Brando, dok su svi ostali ili premalo na ekranu, ili su cijeli projekt shvatili previse lezerno. LOVA DO KROVA je, dakle, film kojeg mozemo slobodno preskociti.