SVEMOGUCA MISIJA

WRONGFULLY ACCUSED

Ryan Harrison (Nielsen) je vrhunski violinist, medijska zvijezda i ljubimac zena kojeg u krevet pokusava odvesti lijepa i zanosna Lauren Goodhue (Le Brock). No, Harrison je odbija, s obzirom da je doticna udana za uglednog politicara Hibbinga Goodhuea (York). No, kada Hibbinga pronadju mrtvog, Harrison je jedini osumnjiceni s obzirom na to da se nasao na mjestu zlocina. Njegovoj prici kako je pravi ubojica jednoruki, jednonogi i jednooki covjek nitko ne vjeruje, i Harrison bude osudjen na smrt. Prilikom prijevoza Harrison bjezi i pokusava pronaci dokaze koji ce sa njega skinuti optuzbu. Dok porucnik Fergus Falls (Crenna) za njim organizira potjeru, Harrisonu ce jedinu pomoc pruziti Cass Lake (McGraw), slikarica koja ga voli.

Svi koji su gledali makar jednu od komedija iz serije GOLI PISTOLJ tima Abrachams-Zucker otprilike znaju sto ih ceka u ovom filmu - serija gegova prilicno neujednacenog kvaliteta, koje umjesto ikakvog suvislog zapleta na okupu drzi prepoznatljivi komicarski image Leslieja Nielsena. Vecina gegova se, dakako, svodi na parodije popularnih filmova od prije nekoliko godina - u ovom slucaju hvaljenog Davisovog BJEGUNCA. Scenarij i reziju potpisuje Pat Proft, koji je segrtovao kod Zuckera i Abrachamsa, pa film ne predstavlja nista novo u odnosu na prethodnu seriju slicnih proizvoda. Humor je prilicno slabasan, i na svaki smijesni geg dolaze barem dva-tri koja ce izazvati zijevanje. Srecom, Nielsen zna svoj posao, kao i njegova partnerica Melinda McGraw (koju ljubitelji serije DOSJEI X znaju po ulozi Scullyne sestre) koja pokazuje veliki komicarski talent. Usprkos tome, film mozda i ne bi zasluzio prolaznu ocjenu da nema uistinu duhovite odjavne spice, a i legendarna UCD-ova prevoditeljica Elizabeth nam nenamjerno pomaze da film gledamo s osmjehom na licu.