IZGUBLJENI U BERMUDSKOM TROKUTU

LOST IN THE BERMUDA TRIANGLE

Brian (Beckel) je cikaski japi koji nakon godina opsjednutosti poslom svoju trudnu i bolesnu suprugu Mary (d'Amboise) pokusava utjesiti izletom na Bermude. No, idilicno krstarenje zavrsava tragedijom kada Mary usred bonace nestane u neobicnom olujnom vrtlogu. Osumnjicen od policije za ubojstvo, i zbunjen nekim neobjasnjivim detaljima koje je vidio, Brian odlucuje pronaci svoju suprugu. Za njega se zainteresira Charly (Haag), znanstvenica koja je strucnjak za elektromagnetske pojave. Na temelju Brianovog svjedocenja ona je uvjerena kako je Mary uvucena u neku drugu dimenziju. Brian, da bi pronasao i vratio svoju suprugu, mora proci kroz takav prolaz, a Charly ima stroj koji bi na pravom mjestu u pravo vrijeme trebao proizvesti takvu dimenzionalnu rupu. Brian je skeptican, ali nema izbora pa se zajedno sa Charly upusta u tu pustolovinu.

IZGUBLJENI U BERMUDSKOM TROKUTU je pilot-film za istoimenu TV- seriju kojom se tvrtka Paramount nadala da ce uspjesno ponoviti formulu DOSJEA X. No, scenarist Jeff King tesko da se moze mjeriti sa Chrisom Carterom, glavni glumci su previse bljedunjavi cak i da bi bili karikature Davida Duchovnyja i Gillian Anderson, a i morska pucina je prilicno bezlican ugodjaj u usporedbi sa sada vec legendarnim sumama Vancouvera. Reziser Norberto Barba, sa svoje strane, ne trga se previse da bi sakrio jeftinocu specijalnih efekata i stvorio ikakav ugodjaj misterije, jeze i dogadjaje na filmu uopce ucinio imalo zanimljivim. Jedina zanimljivost ovog filma jest uzgredno spominjanje Nikole Tesle, ali tesko da je to razlog da se provede sat i pol vremena ispred ekrana. Rezultat je ocajno los film koji ce x-filima postati osobito odvratan zbog cinjenice da je kultna serija u posljednjim epizodama postala prilicno slicna ovom maltretiranju.

• ocjena: los -()