VODONOSA

THE WATERBOY

Bobby Boucher (Sandler) je 31-godisnjak koji zivi s posesivnom majkom (Bates) usred mocvara Louisiane, a za zivot zaradjuje kao vodonosa elitnom fakultetskom timu americkog nogometa. Sto zbog nedostatka obrazovanja, a sto zbog nedostatka vijuga u glavi, okolina ga smatra retardiranim, a ragbijasi redovno sikaniraju. Smatrajuci da takva zabava smeta treningu, trener momcadi Red Beaulieu (Reed) ga otpusti. Boucher posao vodonose pronalazi kod gubitnicke momcadi koju vodi nesigurni trener Klein (Winkler). Igrom slucaja ispostavi se kako je Boucher, kada je dovoljno isprovociran, u stanju srusiti svakog ragbijasa. Klein u tome vidi tajno oruzje koje ce njegovog autsajderskoj momcadi pomoci da pobijedi i najmocnije protivnike. Zbog toga Klein svoga vodonosu upise na fakultet, koji svoj novi akademski status mora kriti od majke.

VODONOSA je sa nekih 160 milijuna US$ bio jedan od najkomercijalnijih filmova 1998. godine i kao takav glavnom glumcu i koscenaristu Adamu Sandleru osigurao status superzvijezde s 20 milijuna US$ honorarom za svaki slijedeci projekt. Za mnoge americke kriticare to je bio predznak Apokalipse, jer Sandlera organski ne podnose zbog inzistiranja na najnizoj razini humora, koji se uglavnom svodi na ismijavanje necije mentalne retardiranosti u stilu Farellyjeve komedije GLUP I GLUPLJI. Ovaj Sandlerov film nimalo ne izlazi iz formule, a od totalne propasti ga spasava samo to sto je Sandler glavni lik ispeglao do savrsenstva glumeci slicne tipove u TV-emisiji SATURDAY NIGHT LIVE. Zahvaljujuci tome, kad god se lik Bobbyja Bouchera pojavljuje u kadru, postoji neka sansa da ce stos biti smijesan i film ima nekih uistinu efektnih gegova. Sandleru kakvu-takvu ispomoc pruza Henry Winkler, Fonzi iz TV-serije SRETNI DANI, kao neuroticni trener. Sve ostalo u filmu jedva da je dostojno spomena, ukljucujuci bljedunjavu Fairuzu Balk kao dezurni lik djevojke ili Kathy Bates kao hiperventilirajucu juznjacku mamu. Da nema Sandlera, najveci adut VODONOSE bila bi njegova kratkoca - 91 minuta zbog koje gledatelji nece previse zazaliti, ali koje komotno mogu potrositi na nesto bolje.