GLORIA

Nakon sto je tri godine odsjedila za zlocin koji je priznala, ali nije pocinila Gloria (Stone) izlazi iz zatvora i odlazi u New York kako bi od svog momka, irskog mafijasa Kevina (Northam) dobila obecanu nagradu za to sto je doticnoga tako spasila od resetaka. No, za Kevina se ispostavi ne samo da je nezahvalna stoka, nego i to da trenutno ima vaznijih problema. Cak ni nakon sto je likvidirao cijelu obitelj portorikanskog racunovodje nije uspio pronaci disketu s podacima o svojim mutnim poslovima. Jedinog prezivjelog clana obitelji, sedmogodisnjeg Nickyja Nuneza (Figueroa), pak otima Gloria. Njen plan da se klinca odmah rijesi propada, jer Nicky ne zna gdje mu je obitelj i rodbina. Prisiljena da se brine o njemu, Gloria isto tako mora voditi racuna o tome da je Kevin za njom poslao hordu ubojica.

Holivudski producenti koji u posljednje vrijeme stancaju remakeove trebali bi ipak biti malo oprezniji. GLORIA, posljednji takav primjer, temeljen je na istoimenom filmu Johna Cassavetesa iz 1980. godine, koji se smatra jednim od losijih u inace dojmljivoj karijeri tog uglednog i nekonvencionalnog filmasa. Da stvar bude gora, predlozak je stavljen u ruke Sidneya Lumeta, hiperproduktivnog holivudskog veterana ciji je opus pun sjajnih (12 GNJEVNIH LJUDI), ali i losih filmova. GLORIA, kao gotovo svi Lumetovi filmovi iz devedesetih, spada u posljednju kategoriju, navodeci nas na neugodnu pomisao kako je velikan njujorskog filma izgubio svoje kreativne sposobnosti. Film je ocajno spor, prepun dosadnih i nezanimljivih scena, kojima jedina svrha ta da se Lumet jos jednom potvrdi kao socijalno angazirani autor. Dojam koliko-toliko spasavaju glumci; prilicno je zabavno vidjeti Sharon Stone kako se trsi glumiti za sebe atipicni lik opake njujorske peskaruse, a George C. Scott blista u jednoj od svojih posljednjih uloga kao ugladjeni mafijaski bos. No, sve u svemu, Lumet je jos jednom ispalio "corak", koji nikome osim fanova Sharon Stone nece biti previse zanimljiv.