TAJNI ODRED

THE MOD SQUAD

Julie Barnes (Danes) je bivsa narkomanka, osudjena zbog fizickog napada. Lincoln Hayes (Epps) je mladi crnac osudjen zbog podmetanja pozara. Peter Cochran (Ribisi) je "zlatni mladic" s Beverly Hillsa, osudjen zbog kradje. U zamjenu za slobodu, sve troje su pristali postati dousnici policijskog kapetana Greera (Farina), koji ih je organizirao u "tajni odred", specijaliziran za infiltraciju u luksuzne losandjeleske klubove i slicna okupljalista vodecih dilera i slicnih kriminalaca. Njihov posljednji slucaj je povezan s kradjom velike kolicine droge iz policijskog skladista. I dok troje "policajaca" nastoje doznati tko stoji iza toga, njihov pretpostavljeni je ubijen. I sami osumjniceni, prisiljeni su otkriti pravog ubojicu i tako se uplesti u zavjeru koju tvore dileri, pokvareni policajci i jos pokvareniji glazbeni producenti.

TAJNI ODRED je temeljen TV-seriji THE MOD SQUAD koju je 1968. pokrenuo danas legendarni Aaron Spelling, i koja je dozivjela pet sezona, ali ne i kult-status kakav uzivaju najpoznatije serije iz tog razdoblja. Cetvrt stoljeca kasnije se postavlja pitanje zasto je Spelling producirao filmski remake, s obzirom na poslovicno lose rezultate takvih projekata u posljednje vrijeme. Niti ni ovaj film nije izbjegao tu sudbinu. Njegov reziser Scott Silver je bio zapazen po filmu JOHNS, jednom od rijetkih filmova koji pokazuje tamno nalicje losandjeleske gay scene, i njegov senzibilitet, kao i talent za stvaranje depresivne atmosfere koristenjem mracnih tonova, vidljiv je u ovom filmu. Vidljiv je i glumacki talent - troje glavnih glumaca, s djelomicnim izuzetkom Claire Danes, dobro su obavili svoj dio posla, iako zasjenjeni od Michaela Lernera koji blista kao luckasti glazbeni producent. Glazba BC Hammera ima specifican ugodjaj, koji ce se svidjati nostalgicarima 70- tih. Na zalost, talent scenarista, najblaze receno, nije bio na visini, pa se gledatelje precesto tretira kao idiote, odnosno serviraju im se neuvjerljive, a opet predvidljive scene i obrati u zapletu (negativci koji se precesto dodju na pravo mjesto i vrijeme kako bi pozitivcima, ne znajuci, odali svoje najmracnije tajne). Neki americki kriticari su TAJNI ODRED proglasili jednim od najgorih filmova ikada snimljenim, ali ja ne bih bio tako surov. Tko god je u stanju zanemariti scenaristicku debilanu, moze barem uzivati u dobroj atmosferi i izgledu filma. No, vecina gledatelja se ne treba mnogo zivcirati ako ga propusti.