SILE PRIRODE

FORCES OF NATURE

Ben Holmes (Affleck), Njujorcanin koji zaradjuje za zivot pisuci recenzije na omotu knjiga, treba otici u Savannah da se vjenca za Bridget (Tierney). Vecina njegovih prijatelja je ucinila sve da ga maksimalno poplasi turobnom buducnoscu koja ga ceka u braku, ali ce stjecajem okolnosti sam put do Savannah biti dovoljno depresivan. Naime, avion kojim je trebao otputovati je ostecen, pa Ben, koji ionako ima strah od letenja, rado pristaje biti suputnik mladoj i privlacnoj Sarah Lewis (Bullock) koja u Savannah ide poslom. Zla sreca ih nastavlja pratiti na putu u obliku oluja, tuca i pozara i dok Ben ocajnicki pokusava stici na vjencanje, polako pocinje shvacati kako mu se njegova nekonvencionalna suputnica sve vise svidja.

Prije pet godina je to bilo nezamislivo, ali danas je negdasnja ljubimica net geekova i kraljica romanticnih komedija Sandra Bullock dovoljan razlog da publika pocne bjezati iz kine. Tesko je bilo zamisliti i Spielberga kao direktora studija koji proizvodi otpad, ali i to se dogodilo. Dokaze za te dvije tvrdnje mozemo vidjeti u SILAMA PRIRODE, jednoj od najdosadnijih, najneduhovitijih romanticnih komedija koje je Hollywood istancao u posljednjih nekoliko godina. Sandra Bullock se ovdje pokusala otresti svog imagea "cure iz susjedstva", ali je u tome pretjerala, pretvorivsi u anorekticnu, tetoviranu karikaturu heroin chica, odnosno ono sto se u splitskom zargonu zove "straca". Da stvar bude gora, njen partner Ben Affleck, koji bi kao ustogljeni japi trebao biti dokaz tvrdnje da se "suprotnosti privlace", izgleda kao da ga uloga nije previse zanimala. Ti nedostaci bi bili koliko-toliko kompenzirani inteligentnim scenarijem, ali Marc Lawrence se vjerno drzi holivudskih formula, cineci film maksimalno predvidljivim. Komedije u filmu gotovo da nema, a neduhoviti i glupi stosevi ce gledateljima prije izazvati plac nego smijeh. Izgleda da ni samo snimanje nije bilo vedrije od filma, jer se David Strickland, koji u filmu tumaci Bridgetinog bivseg zarucnika, objesio par dana nakon premijere. Sve u svemu, SILE PRIRODE su maksimalno dosadni film predvidljive radnje, kojeg od propasti ne spasava ni nekonvencionalni zavrsetak niti veliki novac utrosen u specijalne efekte.