STRAVICNE LEGENDE

URBAN LEGEND

Natalie Simon (Witt) je jedna od studentica na koledzu Pendleton u drzavi Maine, a Wexler (Englund), jedan od njenih profesora, u okviru svog predmeta predaje tecaj o urbanim legendama - mitskim pricama o raznim, najcesce jezovitim, dogadjajima za koje svatko tvrdi da su istinite, ali za njih nema nikakvih dokaza. Sam je koledz predmetom jedne takve legende, koja govori o jezivom masakru koji se prije cetvrt stoljeca dogodio u jednoj od njegovih spavaonica. No, studentariju umjesto starih i nepotvrdjenih ubojstava uznemiruju ona nova - prije par dana je Nataliena prijateljica Michelle Mancini (Wagner) ubijena na brutalan i bizaran nacin, koji dosta podsjeca na jednu od Wexlerovih urbanih legendi. Ubrzo i sam koledz postaje metom okrutnog serijskog ubojice, ali nitko osim same Natalie toga nije svjestan, odnosno nitko joj je ne vjeruje kada ona postane uznemirena tajanstvenim nestancima svojih prijatelja, cimera i kolega. Ubrzo Natalie shvaca da se sa ubojicom mora suociti sama, a u tome joj najvecu poteskocu predstavlja to sto ne zna njegov identitet.

STRAVICNE LEGENDE su djelo istih onih producenata koji su nas pocastili filmovima tipa ZNAM STO SI RADILA OVOG LJETA, i ovo djelce debitanta Jamieja Blanksa u potpunosti ispunja sve zahtjeve uskrsnutog zanra teenage slasher horora. Scenarij Silvija Horte nam uvaljuje sto puta vidjenu pricu o psihopatskom ubojici koji ispravlja krive Drine iz proslosti ubijajuci gomilu ljudi oko sirote heroine, a pri tome je uvjerljivost price i zanimljivost likova podredjena sto vecem bodycountu i spektakularnosti klanja. Blanks takodjer nema pojma stvarati napetost, odnosno iskusni gledatelj unaprijed zna sto ce se dogoditi (pocetna scena je tako situacije mnogo bolje iskoristene u jednoj epizodi ODJELA ZA UMORSTVA), a ni identitet ubojice nije preveliki problem. Film koliko-toliko spasavaju prvenstveno mladi glumci, koji likove cine tako antipaticnima da je njihova likvidacija u vecini slucajeva ugodno iskustvo. Mladim snagama podrsku u malim ali efektnim ulogama daju iskusni negativci 80-tih kao sto su Robert Englund (Freddy Kruger) odnosno Brad Dourif. Rasplet, iako formulaican i predvidljiv, ima svojevrsnu trash kvalitetu. Ipak, kada se sve zbroji i oduzme, STRAVICNE LEGENDE su jedan najobicniji konfekcijski proizvod kojeg nije steta propustiti.