TULUM KOJI JEDVA CEKAM

CAN'T HARDLY WAIT

Nova generacija u srednjoj skoli Huntington Hills upravo je diplomirala, i to nastoji proslaviti golemom zabavom koju u svom stanu priredjuje Molly (Brookhurst). Na tu zabavu dolazi Preston Meyers (Embry), koji je godinama bio potajno zaljubljen u lijepu i za njega nedostiznu Amandu Beckett (Hewitt). Nakon sto je Amanda iznenada raskrstila sa svojim deckom, sportom opsjednutim "komadom" Mikeom Dexterom (Facinelli), Meyers to vidi kao priliku da joj na zabavi konacno prizna svoje osjecaje. William Lichter (Korsmo), glavni razredni geek, pak, ima neke nerasciscene racune s Dexterom. Kenny Fisher (Green) usprkos svojoj boji koze glumata crnca ne bi li medju gomilama komada izgubio nevinost, ali umjesto svega zavrsi zakljucan u zahodu s ne bas previse atraktivnom Amandinom prijateljicom Denise (Ambrose).

Nakon sto su Craven i Williamson na trenutak uskrsnuli tinejdzerske filmove 80-tih tako sto su doticnu skupinu ponovno ucinili omiljenim metama za hladnim oruzjem opremljene manijake, Columbijini producenti neumorno nastoje doticni trend iskoristiti u nesto blazoj varijanti. Rijec je, dakako, o teen-komedijama, u kojima se americki srednjoskolci pokazuju kao neopisivo tupava i seksom te alkoholom opsjednuta stvorenja, a sve to pod firmom "prica o sazrijevanju" odnosno o "tinejdzerskoj pobuni". Debitantski rad scenaristicko- reziserskog para Elfont-Kaplan u potpunosti koristi konvencije takvih filmova, i kroz jednu noc imamo prilike vidjeti sve moguce tinejdzerske stereotipe, te potpuno predvidljive situacije i podzaplete. Za slucaj da humor nije dovoljno dobar (kao sto je ovdje slucaj), tu je cool soundtrack. Film od potpune propasti spasavaju dobri glumci (medju koje definitivno ne spada Jennifer Love Hewitt, iako je ona najvjerojatniji razlog... ispravka, nositelj razloga zbog kojih bi muska publika trebala pogledati ovaj film). Seth Green (VRISAK, VRISAK 2, kultna serija BUFFY THE VAMPIRE SLAYER) ima najbolju ulogu od svih, a Ethan Embry je simpatican kao svojevrsni tinejdzerski klon Matthewa McConaugheya, kao i Lauren Ambrose koja ima tu srecu da glumi najozbiljniji lik od svih ovih luzera. Iako ce TULUM KOJI JEDVA CEKAM vise cijeniti oni koji su nostalgicni prema 80-tima, obicni gledatelji nece previse zazaliti ako ga slucajno pogledaju. Ali, ako cemo biti posteni, jos manje ce zazaliti ako umjesto njega pogledaju originale iz 80-tih.