TO JE ZIVOT ZA TRI MUSKARCA

COSI E LA VITA

Aldo alias Bancomat (Aldo) je sitan kriminalac, specijaliziran s prevare s kreditnim karticama, koji je osudjen na nekoliko godina zatvora. Tokom odsluzenja kazne pozvan je na rutinsko ispitivanje kod istraznog suca, a zadatak da ga sprovede pripao je Giacomo (Giacomo), policajcu kojeg umjesto profesionalnog rizika vise muce vlastite spisateljske ambicije. Koristeci njegovu nepaznju, Aldo ce se docepati njegovog pistolja i uzeti ga kao taoca. Stjecajem okolnosti, upravo u to vrijeme su Giovanniju (Giovanni), ambicioznom izumitelju, ukrali auto i on se za pomoc obraca prvom policijskom autu, i to upravo onom u kojem se nalaze Aldo i Giacomo. I tako dobivsi dva umjesto jednog taoca, Aldo postaje metom bjesomucne policijske potjere. U medjuvremenu, tri muskarca nastavljaju svoje putovanje i dok Aldo s vremenom shvaca da nema nikakav suvisao plan da se docepa slobode, dotle ga njegova dva taoca pocinju gledati kao prijatelja.

Tvrtku Blitz treba itekako pohvaliti zbog toga sto je jedina u Hrvatskoj koja ima hrabrosti ne-americke filmove nuditi nasem trzistu kao velike hitove. U slucaju urnebesne talijanske komedije TRI MUSKARCA I JEDNA NOGA taj se rizik isplatio i eto nam vec nakon par mjeseci filma koji bi se mogao shvatiti kao svojevrsni nastavak, s obzirom da je djelo jedne te iste ekipe. Braca Venier nam ponovno nude formulu filma ceste, zacinjenu sa raznim gegovima koji ponekad nemaju bas previse veze s glavnom radnjom. Tu je naravno i obavezni "film u filmu" (ovdje, doduse, samo jedan za razliku od dva u prethodnom filmu), ali se filmofilske reference mogu pronaci u "normalnim" scenama, gdje su vidljive posvete kako Tarantinu tako i SMISLU ZIVOTA MONTHYJA PYTHONA. Na zalost, iako je film svakako smijesan, svjezina iz prethodnog filma se negdje izgubila; ima previse deja vu efekata, a i negdje pred kraj film gubi na ritmu i postaje mrtvacki ozbiljan. Od potonuca ga spasava prilicno originalan obrat u zapletu, ali ta prilika nije bas najbolje iskoristena, tako da je zavrsetak pomalo razvucen. No, sve u svemu, TO JE ZIVOT ZA TRI MUSKARCA i dalje predstavlja prilicno zanimljivo osvjezenje u previse predvidljivoj domacoj video-ponudi, zabavan i nadasve inteligentan film koji ce i siroj publici pribliziti neiskoristeno blago evropske kinematografije.