TRI MUSKARCA I JEDNA NOGA

TRE UOMINI E UNA GAMBINA

Aldo (Aldo Venier), Giacomo (Giacomo Venier) i Giovanni (Giovanni Venier) su tri brata koji vode trgovinu zeljeznim otpadom u Milanu. Aldo i Giovanni su ozenjeni za kceri Cecconija (Croccolo), bogatasa s juga Italije, a i Giacomo se sprema za vjencanje i put na jug zemlje. Cecconi ih usput angazira da mu dostave drvenu nogu, djelo avangardnog umjetnika Garpetza. Tri brata krecu na put i dozivljavaju svakakve komicne pustolovine, a Giacomo ce usput sresti simpaticnu djevojku Chiaru (Massironi), zbog koje ce poceti razmisljati o predstojecem braku.

TRI MUSKARCA I JEDNA NOGA je film koji ne samo sto vraca vjeru u buducnost talijanske kinematografije, nego pokazuje kako je s odgovarajucim talentima u stanju itekako se nositi sa americkom konkurencijom cak i u domeni komercijalnog filma. Takve talente bez svake sumnje predstavljaju braca Venier, koji su se ovdje iskazali kao daroviti pisci scenarija, glumci i reziseri. Humor je prilicno inteligentan, likovi i situacije uvjerljivi i gotovo svakodnevni, a sve to ima daleko vise ukusa nego u prosjecnoj holivudskoj komediji (na primjer, filmovima ceste brace Farrelly). Braca Venier uskrsavaju pomalo zaboravljeni zanr filma ceste, ali u svojem filmu takodjer iskazuju hommage svojim filmskim uzorima u obliku svojevrsnih filmova u filmu, pri cemu se Quentin Tarantino nasao u istom drustvu s talijanskim neorealistima. Struktura filma nije bas najcvrsca, a neki stosevi, poput Aldovog sna o juznjackom Draculi medju padanijskim seljacinama bit ce tesko razumljivi ikome osim Talijana. No, sve u svemu, TRI MUSKARCA I JEDNA NOGA su iznenadjujuce smijesan i zabavan film, nakon kojeg Venierovi mogu sebe smatrati novom institucijom evropske kinematografije.