UPUCATI RIBU

SHOOTING FISH

Dylan (Futterman) i Jez (Townsend) su dva muskarca kojima su dvije stvari zajednicke - djetinjstvo provedeno u sirotistu i vlasnistvo nad raskosnom bogataskom vilom kao zivotni san. Da bi ovo potonje ostvarili, odlucuju se udruziti kako bi maksimalno iskoristili svoje talente - Jez je vrhunski tehnicar, a Dylan vrhunski sarmer - i sto je moguce vise naivnih i bogatih ljudi lisilo njihovog novca. Za njihov posljednji pothvat - prodaju vrhunskog kompjutera koje navodno prepoznaje glas - odlucili su angazirati ispomoc u obliku Georgie (Beckinsale), simpaticne tajnice koja studira medicinu. S obzirom da je doticna prilicno lijepa, vrlo brzo odnos dvojice partnera zakomplicira romanticno suparnistvo, ali to nije kraj svih nevolja; Dylan i Jez su se mozda uvalili u prevelike nevolje, a ni Georgie nije bas sve ono za sto se predstavlja.

UPUCATI RIBU predstavlja ocigledan pokusaj producenata da na brzinu iskoriste trenutnu popularnost britanskih komedija kao sto su CETIRI VJENCANJA I SPROVOD i SKIDAJTE SE DO KRAJA. Istovremeno, ovaj film pokazuje i veliku snagu i vitalnost britanske kinematografije, s obzirom da je ovaj film, usprkos pogolemih nedostataka, za nekoliko stotina kopalja ispred holivudskih proizvoda iste kategorije. A nedostataka u ovom filmu ima - od prilicno trapave rezije, jos trapavije montaze (mnoge scene su gotovo nerazumljive, a i film malo predugo traje) i scenarista kojima svako malo, a pogotovo pred kraj filma, ponestaje smisla za humor. Dojam jos vise kvare nespretni pokusaji da se bude cool - od prenaglasene socijalno- politicke pseudoangaziranosti, do koristenja glazbe legendarnog Burta Bucharacha. Takva "kulerstina", s druge strane, stvara prilicno neugodan kontrast s konvencionalnim elementima lose komedije kao sto su stereotipni ljubavni trokut, odnosno sentimentalno ljigavo koristenje djece s Downovim sindromom kao sredstvo izazivanja simpatija za junake. S druge strane, svi su ti nedostaci kompenzirani s nekoliko uistinu smijesnih scena (kao, na primjer, parodijom mjuzikala Andrewa Lloyda Webbera), a i glumci su prilicno raspolozeni - Futterman je sjajan kao sarmantni varalica, Townsend kao njegov emocionalno zbunjeni partner, a Kate Beckinsale (MNOGO VIKE NIZASTO) je po svemu sudeci na putu da postane britanski ekvivalent Meg Ryan kao kraljica romanticnih komedija. Sve u svemu, UPUCATI RIBU je maksimalno zasecerena komedija, koja ce zadovoljiti sve gledatelje koji od nje ne ocekuju nista vise od jednokratne zabave.