BEOWULF

Negdje u dalekoj buducnosti, u Evropi je civilizacija dozivjela slom, a tek negdje tu i tamo se mogu pronaci tragovi tehnologije. Oni su obicno u rukama feudalnih mocnika kao sto je Hrotghar (Cotton), gospodar Utocista. No, Hrothgar je suocen s problemom - njegov zamak je postao omiljeno loviste nepobjedivog i nezaustavljivog cudovista zvanog Grendel koje svake noci ubija par ljudi. Da stvar bude gora, zamak mu se nasao pod opsadom neprijateljske vojske. Nju ce probiti Beowulf (Lambert), tajanstveni usamljeni jahac, koji Hrothgaru nudi pomoc u ubijanju Grendela. Hrothgar prihvaca, usprkos protivljenja svog prvog viteza Rolanda (Otto) koji u njemu vidi suparnika u borbi za srce lijepe Hrothgarove kceri Kyre (Mitra). Kada se Beowulf konacno suoci s cudovistem, ispostavit ce se da je jedini u stanju raniti Grendela, ali je pri tome i sam ranjen. Njegove rane iznenadjujuce brzo zacjeljuju, pa postaje jasno da ni Beowulf nije sa ovog svijeta.

Temeljen na drevnoj saskoj poemi iz 8. stoljeca, koja se smatra prvim djelom engleske knjizevnosti, ovaj je film imao potencijala da se izdigne iznad eksploatacijske kaljuze, nudeci svojevrsnu kombinaciju fantasyja i postapokalipticke akcije. Na zalost, cim su producenti za glavnu ulogu uzeli Christophera Lamberta, kao da su se unaprijed pomirili s time da ce film potonuti na dno. Sam Lambert ovdje i nije tako los, iako ponekad izgleda previse coolerski. Akcijske scene su dobro rezirane, a techno-soundtrack je prilicno osvjezenje za ovu vrstu filmova. Ono sto je najbolje u filmu jest atmosfera, dosta bliska ALIENU 3, ali dojam je ipak razocaravajuci. Specijalni efekti su mogli biti nesto bolji, a uza sav trud oko kostima i scenografije film odaje prilicno jeftin dojam, a na kraju nas ceka prilicno razocaravajuci zavrsetak. Ipak, sve u BEOWULFU i nije tako crno - prije svega prisutstvo Rhone Mitre, modela za legendarnu Laru Croft iz video- igre TOMB RAIDER, koja, na zalost, za razliku od nekih drugih dama u ovom filmu, nije imala volje do kraja pokazati svoje glavne atribute. Sve u svemu, BEOWULF je definitivno razocaranje, ali ako gledatelj filmu pridje bez nekih velikih ocekivanja, mozda i nece u potpunosti zaliti za potrosenih sat i pol vremena.