PISTOLJ U ZENSKOJ TORBICI

THE GUN IN BETTY LOU'S HANDBAG

Betty Lou Perkins (Miller) je skromna i samozatajna bibliotekarka u malom gradicu u Misssouriju, koju nitko, pa ni njen vlastiti suprug, policajac Alex (Thal) ne sljivi ni pet posto. Na godisnjicu braka ce ju tako ostaviti kako bi isao rjesavati ubojstvo lokalnog prodavaca rabljenih automobila. Stjecajem okolnosti, Betty Lou otkrije pistolj kojim je pocinjeno ubojstvo te ga namjerava predati policiji, ali, naravno, nitko je ili ne shvaca ozbiljno ili nema vremena za nju. U ocaju, ona u zahodu ispali metak iz pistolja i kada je zbog toga privedu, na sveopce iznenadjenje priznaje zlocin koji nije pocinila. To je odjednom ucini slavnom, jer se svi njeni sugradjani zanimaju za zlocin iz strasti. I dok se skromna bibliotekarka pretvara u vamp i medijsku zvijezdu, cajunski mafijas Baudeen (Forsythe) u gradic salje svoje ljude.

Allan Moyle je kanadski reziser koji je stekao veliku reputaciju svojim filmovima o mladenackom buntovnistvu i non-konformizmu kao sto su TIMES SQUARE i BUNTOVNIK S RADIO-VALOVA. Pokusaj da se slican recept primijeni na PISTOLJ U ZENSKOJ TORBICI, odnosno bunt domacica u americkoj provinciji, nije uspio. Razlog je prvenstveno u cinjenici da je film producirala tvrtka iz Disneyevog carstva, koja je zahtijevala obiteljski PG-rejting. Kao rezultat, eventualna drustvena angaziranost filma je ublazena, odnosno Moyle je u svojoj kriticnosti uskopljen (mada film ima par scena nasilja primjerenijih Tarantinu nego zasecerenoj Disneyevoj komediji). Zaplet je prilicno bedast, a gegovi i nisu bas suvise smijesni, a i rasplet je predvidljiv. Ono sto spasava film jesu odlicni likovi, pri cemu valja pohvaliti sjajne karakterne glumce kao sto je na primjer Alfre Woodard kao Betty Louina odvjetnica. Glavna glumica Penelope Ann Miller u ovom filmu nastavlja graditi reputaciju spasiteljice mediokritetskih filmova -sam njen sarm, povezan s izvrsnim komicnim talentom, je dovoljan da se ovaj opravdano zaboravljeni i ignorirani film uspije odgledati do kraja.