CHAMELEON

U svijetu bliske buducnosti, gotovo cjelokupno stanovnistvo zivi u velikim megalopolisima. Ulicama jednog od njih jezdi Kam (Philips), genetskim inzenjeringom stvorena zena, cije je sposobnosti, kao na primjer, mogucnost da poput kameleona izmijeni boju koze i stopi se s okolinom, cine superiornijom obicnim ljudima. Te su sposobnosti dosta korisne u njenom poslu, jer ona sluzi kao agent tajne policijske sluzbe IBI. Jednom prilikom, njen zadatak postaje eliminacija anarhistickog hakera ciji supercip moze unistiti mocne korporacije i njihovu ekonomiju. U prepadu haker i njegova supruga poginu, a cip preuzme njihov mali sin Ghen (Lloyd). Umjesto da likvidira deriste, u Kam se bude majcinski osjecaji, te ona uzima djecaka pod svoje. Sada postavsi metom bivsih poslodavaca, Kam je svjesna da mora bjezati, i stoga prati Ghena na njegovom pokusaju da ode izvan gradskih granica, u utociste koje se nalazi u mitskoj Prirodi.

Postoje dva razloga zbog kojeg ce netko mozda obratiti paznju na ovaj rutinski TV-proizvod. Odnosno tri, ako cemo biti precizni, jer je ovo prvi film gdje glavnu junakinju tumaci Bobbie Philips, x-filima poznata kao legendarna Bambi iz kultne epizode THE WAR OF THE COPROPHAGES, a donedavno rado gledana u TV-seriji CAPE CANAVERAL. Njen je partner u ovom filmu Eric Lloyd, klinac koji ce nesto kasnije postati slavan (odnosno ozloglasen, ako je vjerovati nekim fanaticnim ljubiteljima RATOVA ZVIJEZDA) zahvaljujuci ulozi malog Annakina Skywalkera u FANTOMSKOJ PRIJETNJI. No, glumacki talenti ovdje nisu tako bitni - cak i oskarovski kalibar bi pokleknuo pred bedastim, neinspirativnim pokusajem da se ionako neuspjeli VODENI SVIJET prenese u nekakav kvazi-cyberpunk univerzum. Dakako, sve po pravilima americke TV-produkcije, odnosno sa jasnim pokusajem da se ovo proda kao pilot za eventualnu TV-seriju. To, naravno, znaci da mozda najjaci potencijalni adut(i) filma nece biti iskoristen, jer se ne smiju uznemiravati obiteljske vrijednosti - u kvazierotskim scenama u kojima sudjeluje naizgled razodjevena Bobbie Philips, lijepo se moze vidjeti selotejp na strateskim lokacijama. Ovaj neuspjeli pokusaj prijevare ne samo sto dokazuje bedastocu tvoraca ovog filma, nego je i dodatan razlog da se ovo eksploatacijsko smece izbjegne u velikom luku.