MALI GRAD

LITTLE CITY

Adam (Charles) je slikar u San Franciscu, koji za zivot zaradjuje kao taksist i svojim kolegama preko radija dosadjuje ispovijedanjem svoje zalosne zivotne price. Nikako ne moze preboljeti prekid veze sa svojom djevojkom Kate (Going), koja ga je napustila zbog lezbijke Anne (Williams). Zbog svega toga potpuno ignorira svoju novu djevojku Ninu (Sciorra), koja je, pak, zatrudnjela s Kevinom (Jovi), njegovim najboljim prijateljem i barmenom, koji, pak, nastoji u krevet odvuci novu konobaricu Rebeccu (Miller).

Iako zaplet izgleda primjereniji sapunskoj operi, MALI GRAD je, zapravo, zanrovski prilicno nedefeniran filmic - previse ozbiljan da bi bio romanticna komedija, a previse otkacen i leprsav da bi bio drama. Neke bi svojom radnjom i likovima mogao podsjetiti na Croweove SAMCE, ali mladi reziser i scenarist Benabib se pobrinuo da dva filma ipak ne slice jedni na druge - nema grunge soundtracka, a i likovi su zivotniji, zanimljiviji i uvjerljiviji. Ironija iz naslova - da i megalopolis moze postati "mali grad" ako se kreces u istim krugovima - fino je protkana kroz cijeli film. Benabib takodjer vjesto koristi razne tehnike da nam likovi iskazuju svoje unutarnje misli. To doduse, nekad funkcionira - Adam se ispovijeda radio-dispecerima, a Kate svom terapeutu - a nekad ne, kao u slucaju Kevina, koji se propio valjda samo zato da se ispovijeda na sastanku lijecenih alkoholicara ili Nine, koja je postala katolkinja samo zato da se ispovijeda sveceniku. Ipak, mnoge nedostatke ovog filma kompenziraju vise nego izvrsni glumci. Pjevac Jon Bon Jovi pokazuje kako se krasno snalazi ispred kamera, a meni inace prilicno draga Penelope Anne Miller (CARLITOV NACIN) je sa svojim sarmom djevojke iz susjedstva mozda najbolja od svih, podjednako zasjenivsi mlade snage poput Joanne Going ili veterane poput Jo Beth Williams. Sve u svemu, ovaj simpatican filmic je ugodno osvjezenje za oci, cak i ako povecamo uobicajeno niske kriterije ljetne video-ponude.