PAKLENI VAL

TIDAL WAVE: NO ESCAPE

Zivjeti na obali mora mnogima izgleda kao blagodat, ali kada se suocite s plimnim valovima visokim nekoliko desetaka metara, mozda cete promijeniti misljenje. Takve prigode su normalna pojava, ali iznenadna ucestalost i veliki broj zrtava i ogromna materijalna steta natjeraju americku vladu da osnuje poseban tim istrazivaca koji bi trebao pronaci nacin da predvidi takve pojave. Jedan od clanova je i nobelovac John Wahl (Bernsen), koji sve vise sumnja u to kako iza niza destruktivnih tsunamija stoji ljudska ruka. Te se sumnje opravdaju kada vladi stigne ucjena na milijardu dolara, ali tek tada za Wahla pocinju problemi. Kao bivsi strucnjak za nuklearno oruzje i sudionik programa za ratovanje tsunamijima jedan je od prvih osumnjicenih. Wahlu, koji za petama ima vladine agente, ne preostaje nista drugo nego da uhvati pravog pocinitelja.

George Miller, australski reziser takvih hitova kao sto su POBJESNJELI MAX i VJESTICE IZ EASTWICKA, vjerojatno nije previse odusevljen cinjenicom sto dijeli ime i prezime s engleskim reziserom cija karijera, pak, nije nigdje stigla. PAKLENI VAL, rutinski i bezlicni televizijski film, fino ilustrira zasto je to tako. Scenarij, traljavi miks filma katastrofe i politickog trilera, je prepun formula, maksimalno predvidljivih obrata i neuvjerljivosti, a par specijalnih efekata nimalo ne otklanjaju dojam da je rijec o C-produkciji. I glumci su toga svjesni, pa se uopce nisu trudili. To vazi i za Corbina Bernsena, koji ovdje, za razliku od svoje inkarnacije u ZAKONU U L.A., ne nosi periku na glavi. Naravno, rezultat je uzasno dosadan film koji ce vas usred bijela dana, iako ste cili i zdravi, uspjeti uspavati. PAKLENI VAL je film kojeg valja izbjeci, cak i ako se i ove vruce ljetne dane nema neke atraktivnije alternative za slobodno vrijeme.