PODZEMLJE

THE UNDERGROUND

Losandjeleska rap-scena je postala metom bande opakih ubojica koji svako malo ubijaju mlade nade gangsta rapa. Policajci Brian (Fahey) i Scully (Tigar) kojima je dodijeljen slucaj, se bas i ne znoje previse prilikom istrage, jer je vecina gangsta repera u svojim pjesmama propagirala ubijanje policajaca. Ali, kada u jednom napadu pogine Scully, Brian je odlucan pronaci njegove ubojice. Njegov sef, kapetan Hilton (James) mu dodjeljuje mladog, crnog partnera Stagera (Cummins). Dva policajca se u pocetku ne podnose, ali s vremenom ce udruziti napore i poznjeti prve rezultate u istrazi. Naime, sve upucuje na rep-menadzera Hounda (Carpenter) i opskurnu disko-grupu iz 70-tih cije je clanove svojevremeno opeljesio.

Vec u prvih tridesetak minuta, reziser Cole S. McKay (inace bivsi kaskader) i scenarist William Lawlor nam u ovom filmu uvaljuju gotovo sve moguce kliseje policijskog filma (glavnom junaku ubiju partneru, njegova zena-supermodel ga misli ostaviti, uvaljen mu je mladi, neiskusni partner itd.). U tih trideset minuta film doista izgleda ljigavo, pogotovo kada uzmemo u obzir da ni rap glazba, oko koje se radnja PODZEMLJA navodno vrti, nije nikakve kvalitete. No, nakon sto su odradili kvotu, autori filma su nesto relaksiraniji i pustaju film da tece svojim tokom, uz dosta humora i referenci na danas kultnu glazbu 70- tih godina. Sve to nije dovoljno da spasi dojam, ali zato na trenutke film izgleda tako lose da je zabavan. Sve u svemu, PODZEMLJE je film koji se ne isplati pogledati, ali ako gledatelji nemaju nista bolje raditi po ovim ljetnim vrucinama, mozda im se i isplati.