GODMONEY

LAKA LOVA

Nathan (Rodney) je jedan od gomile mladih ljudi koji su, zavedeni snovima o boljem zivotu, dosli u Kaliforniju. Dodatni motiv je bio nasilan i traumatican dogadjaj u New Yorku koji opsjeda Nathana svake noci. Ali stvarnost je samo nesto bolja od njegovih nocnih mora - nakon sto je izgubio posao, Nathanov cimer Jeff (Atkins) mu prijeti istjerivanjem ukoliko ne uspije platiti najam stana. Alternativu mu nudi Matthew (Field), mladi i prodorni narko-bos, koji ga je spreman dobro platiti za posao kurira. U pocetku, i na savjet njegove jedine prijateljice Dane (Allen), Nathan odbija, ali na kraju ipak pristaje. U pocetku sve stima, ali kada se Matthew upetlja u rat sa suparnickim dilerom, Nathan ce dobiti ponudu da obavi prljavi posao.

Na omotu kazete imamo prilike vidjeti gomilu pohvala koje su ovom filmu udijelili neki kriticari. Naravno, to znaci da se film ne moze podiciti bog-zna-kakvim kvalitetom i da mu je jedina nada to sto je snimljen za male pare u "nezavisnoj produkciji". Ali, ubrzo nakon sto pocnemo gledati ovaj film, shvacamo da smo u velikoj zabludi. Film uistinu ima mali budzet, ali je taj budzet jednake velicine kao i talent rezisera Darrena Doanea, 25-godisnjeg dripca koji je zanat ispekao radeci video-spotove. Naravno, to znaci da nas ceka visesatno maltretiranje besmislenim, kvazipoetskim kadrovima koji bi trebali docarati patnje i besmisao egzistencije glavnog junaka, a u medjuvremenu, gledatelji postaju nestrpljivi zbog toga sto im nije jasno o cemu se, zapravo, u ovom filmu radi. Naravno, postoji neka elementarna prica i u nekoliko kadrova imamo priliku vidjeti par dobrih scena. Pogotovo je dobar Bobby Field u ulozi dilera Matthewa, a u njegovoj je sjeni Rick Rodney (inace pjevac navodno kultne rock-grupe "Strife") kao svojevrsna mladja varijanta Johna Malkovicha. Na zalost, konacni je dojam porazan. Doanea je manje zanimala prica i likovi od mogucnosti da snimi sat i pol vremena dug rock-spot. A i producente je manje zanimao film kao takav, koliko kao reklama za CD. Sve u svemu, film koji je u neku ruku zasluzio svoj naslov, ali ne i nasu paznju.