MOMCI IZ CRNOG KRUGA

BLACK CIRCLE BOYS

Kyle Sullivan (Bairstow) je srednjoskolac koji je nesretnim slucajem izgubio brata. Da bi tragediju ostavila iza sebe, obitelj se preselila u Seattle, ali Kyle se nije u stanju izvuci iz depresije i osjeca se napusten. Njegovu paznju ubrzo zaokupi Shane Carver (Mabius), buntovni tinejdzer koji je medju ucenicima stekao karizmu tako sto izaziva nastavnike i dijeli jeftinu drogu. Kyle se s njim sprijatelji i postane dijelom eksluzivnog satanistickog bratstva zvanog "Crni krug", ciji je Shane vodja. Osim sto se drogiraju, obavljaju satanisticke rituale i sanjare o tome da osnuju rock-band, clanovi "Crnog kruga" se bave i povremenim kradjama. S vremenom, a pogotovo nakon sto zapocne ljubavnu vezu s Chloe (Subkoff), Kyle pocinje sumnjati u to ima li ista vezano s "Crnim krugom" smisla. Sumnje se ostvare kada Shane zbog sitnice ubije jednog od svojih pulena.

Iako omot na video-kazeti sugerira kako je rijec o satanistickom hororu odnosno teen-eskploataciji, ovaj film je, zapravo, mrtvacki ozbiljna drama, djelomicno temeljena na istinitim dogadjajima. Prije par godina, dvoje razmazenih tinejdzera u Seattleu poubijali cijelu jednu obitelj, i to samo zato sto ih je zanimalo kako je to biti masovni ubojica. Scenaristu i rezisera Matthewa Carnahana zanimala je, pak, prava pozadina tog zlocina i on se dosta potrudio da pokaze atmosferu beznadja, otudjenosti i moralne izgubljenosti u kojoj se nalazi danasnja americka mladost. Na zalost, osim atmosfere, ovaj film nema gotovo nista. Prije svega, zaplet je prilicno slabasan, upropasten nepotrebnim ubacivanjem romanse, a zavrsetak je ocajno neuvjerljiv. Ipak, film se prije svega isplati zbog odlicnih uloga - Eric Mabius je jedan od rijetkih negativaca s cijom patnjom gotovo mozemo suosjecati. Scott Bairstow (kojeg se ljubitelji DOSJEA X sjecaju po ulozi mladog isjelitelja u jednoj od epizoda) je sjajan kao mladic rastrgnut izmedju vjernosti prijatelju i zgadjenosti njegovim nacinom zivota. Sve u svemu, iako je u svjetlu tragedije u Littletonu postao prilicno aktualan, ovaj film se komotno moze propustiti.