DIVLJA IGRA

WILD THINGS

Blue Bay, pitoreskni gradic u juznoj Floridi, predstavlja svojevrsni raj na Zemlji. Gotovo svi njegovi stanovnici su ili bogati ili lijepi ili jedno i drugo istodobno. Medju drugu po redu skupinu pripada Sam Lombardo (Dillon), psiholog u lokalnoj srednjoj skoli, koji je stekao veliku karizmu medju ucenicima i za kojim sline gotovo sve ucenice. Jedna od njih je i Kelly Van Ryan (Richards), koja se dobrovoljno javi da mu opere auto. Lombardo pristaje, ali nakon tog susreta Kelly ce izaci rasparane odjece i policijskim detektivima Rayu Duquetteu (Bacon) i Gloriji Perez (Rubin-Vega) poslije ispricati pricu o silovanju. U pocetku sumnjicavi detektivi su prisiljeni uhapsiti Lombarda, jer je jos jedna ucenica, narkomanka Suzie Toller (Campbell) takodjer optuzila Lombarda za silovanje. Lombardu se crno pise, jer je Kellyna superbogata majka Sandra (Russell) ne samo jedan od najvecih lokalnih drmatorica, nego je i ona sama svojevremeno spavala s Lombardom. S obzirom da je njen odvjetnik Tom Baxter (Wagner) nahuskao sve svoje kolege protiv njega, jedinu mu nadu predstavlja ultraljigavi i jeftini Ken Bowden (Murray).

DIVLJA IGRA predstavlja film za kojeg je najbolje ne trositi previse rijeci. No to, naravno, ne znaci da je rijec o losem ostvarenju. Naprotiv, DIVLJA IGRA predstavlja odlican primjer fenomena kada inace talentirani filmasi, konacno suoceni s nesposobnoscu da prave "ozbiljne" filmove, odluce sve svoje umjetnicke ambicije baciti kroz prozor i umjesto toga se posvetiti "onome sto voli raja". Dok se za Stephena Petersa, autora opravdano zaboravljene SMRTNE ZELJE 5, to moze i shvatiti, John McNaughon, koji u svojoj filmografiji ima dojmljivi crni triler HENRY: PORTRET SERIJSKOG UBOJICE, kao i mrtvacki ozbiljnu krimi-dramu IZVAN ZAKONA, mozda je ipak malo prenaglio sa svojom odlukom da krene stopama Tarantina. U svakom slucaju, ovaj najnoviji film noire, smjesten u holivudskim filmasima sve draze mocvare Floride, napumpao je eksploatacijske formule do neslucenih razmjera. Zaplet je prepun bizarnih obrata i tako kompliciran da je McNaughton koristio odjavnu spicu kako bi objasnio neke stvari za one kojima cijeli film nista nije bilo jasno. Likovi su totalno amoralni, opsjednuti seksom i zeljom za brzom zaradom, a tu je, da se nista ne ostavi slucaju, i lezbijska scena. Najveci atribut filma, nova holivudska nimfeta Denise Richards, dakako, po prvi put pokazuje svoje nepokrivene (i prilicno velike) atribute . Njena kolegica Neve Campbell (VRISAK), mada se svojski potrudila docarati lik ljigave tinejdzerske zavodnice, nije imala hrabrosti skinuti se pred kamerama. S druge strane, ljepsi se spol moze tjesiti time da Kevin Bacon pokazuje svoju tjelesnu opremu. Matt Dillon se, pak, nije skidao i nije bio previse zainteresiran za ulogu (blijedu u usporedbi s ludnicom koju je nedavno priredio u SVI SU LUDI ZA MARY). Ono sto je mozda najzabavnije u svemu jest cinjenica da film nije bio zamisljen kao komedija, ali je kolicina trash-materijala takva da ce se gledatelji na kraju smijati. A ako je tako, onda je film svejedno ispunio svoju svrhu.