BASIL

Basil (Leto) je mladi aristokrat kojemu je otac (Jacobi) uvjeren u to da postoje neke stvari koje pripadnici njegove klase ne bi nikada smjeli ciniti - pogotovo petljanje za zenama nizih staleza. Iako voli svoje sinove, stavio im je do znanja kako ce ih u tom slucaju razbastiniti. Nevolja je u tome sto se buntovni Basil prvo sprijatelji s covjekom iz nizeg staleza (Slater), a potom na njegov nagovor pocne vidjati lijepu kci bogatog trgovca (Forlani). Nakon sto se s njom u tajnosti vjenca, s uzasom ce shvatiti kako je sve to bila jedna velika spletka.

Sama po sebi, ova ekranizacija britanskog knjizevnog klasika iz 19. stoljeca, ne bi bila nista drugo do jos jedan pokusaj da se pokaze nalicje svijeta kojeg je tako popularizirala Jane Austen. I, naravno, posto je rijec o Britancima, standardi su daleko veci od onih tipicnih holivudskih, ali opet se postavlja pitanje nije li TV-film primjereniji medij za ove price. Ono sto je zanimljivo jest casting, odnosno cinjenica da dva americka glumca moraju tumaciti Engleze. Jared Leto, nasoj publici poznat iz TV-serije I TO MI JE NEKI ZIVOT, je vrlo dobar u toj ulozi. Christian Slater, pak, ne moze sakriti svoj naglasak (a isti je problem imao u i onoj nesreci od ROBINA HOODA). No, zahvaljujuci dobrom Jacobiju, drazesnoj Forlani, kao i vrhunskoj scenografiji i kostimografiji, ovaj je film dosta dobar nacin da se provedu dva sata pred ekranom.